BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

21. Data: 2007-10-12 19:59:37

Temat: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=95&ShowArt
icleId=63801

Wywiad z matką niepełnosprawnej dziewczynki:
Kiedy córka przyszła do szkoły, zdarzały się jakieś niemiłe incydenty?
Nie, nie było żadnych incydentów. Każda wywiadówka jest dla mnie
powodem do satysfakcji. Córka skończyła podstawową szkołę ze średnią
5,6.

A jakie są jej kontakty z innymi dziećmi?
Wspaniałe. Bez zarzutu. Opowiem pani taką sytuację: przywożę dziecko
do szkoły, a chłopcy z jej klasy już czekają na podjeździe. Mówią
"Cześć", zabierają plecak, wózek i znikają mi z pola widzenia. Córka
jest po prostu powszechnie lubiana. To wszystko funkcjonuje
naturalnie. Mimo niepełnosprawności córka uczestniczy w zajęciach w
stowarzyszeniu sportowym "Start". Pływa od 2003 roku, ma dyplomy,
zdobyła wiele medali, w większości złotych. Tańczy w Integracyjnym
Zespole Tańca Ludowego "Cepelia" z partnerem pełnosprawnym. W tym roku
zespół reprezentował Polskę na światowym festiwalu dzieci
niepełnosprawnych w Turcji.

Korwin-Mikke twierdzi, że kiedy podszedł do waszego stolika, to była
bardzo miła rozmowa. Jak ona to odczuła?
Chyba dla niego miła. Bo dawała mu jakąś satysfakcję. Za pierwszym
razem kazałyśmy mu odejść, a potem sam wyrósł jak spod ziemi,
przechylił się przez stolik i szeptał jej do ucha: - A jak ty ćwiczysz
na tym WF-ie? - No ćwiczę. Gram w koszykówkę, w hokeja. - Jak, na
wózku?! I wie pani, taki szyderczy śmiech. Ironia. Gestykulacja,
machanie rękami.

22. Data: 2007-10-13 23:18:51

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
.com:

> potem psychopatycznie dręczyć dziewczynkę na wózku pytaniami o to, jak
^^^^^^^^^

Piekne i chwytliwe, tylko IMO zupelnie bezsensowne.

e-Shrek

23. Data: 2007-10-13 23:21:55

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
s.com:

> [...]
> Nie, nie było żadnych incydentów. Każda wywiadówka jest dla mnie
> powodem do satysfakcji. Córka skończyła podstawową szkołę ze średnią

Maqsz cos do powiedznie poza cytowaniem gazetki? Mysle, z wszyscy tutaj sa
w stanie samodzielnie sobie wyszukac i poczytac, nie wymagaja robienia
prasowki.

e-Shrek

24. Data: 2007-10-13 23:27:36

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
s.com:

> Polityka to sztuka łgarstwa i manipulacji masami.

Jakis wspolny punkt.

> Nowa partia przewietrzy trochę stęchły Parlament i póki nie uzyska w
> sejmie większości jest szansą na to, że w Parlamencie będzie
> przynajmniej mówiło się o problemach ludzi biednych takich jak
> zniesienie opodatkowania rent i emerytur, wzrost płacy minimalnej etc.

ROTFL. Dodaj jeszcze, ze bezrobociem bedzie sie zajmowac.
Podniesienie skladki na ZUS tez znajduje sie w ich kregu zainteresowan?
Litosci.

> Ja nie wierzę w Św. Mikołaja - nikt nikomu nic nie da, samemu wszystko
> trzeba sobie wypracować ale wolę słuchać pięknych bajek Polskiej Parti
> Pracy niż denerwować się słowami idioty i chama JKM.

Tyle, ze ten argument jest akurat z programu UPR ....

e-Shrek

25. Data: 2007-10-13 23:32:59

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> wrote in

> Media tworzą rzeczywistość, a jak widać całkiem inteligentni ludzie
> dają się na to łapać.

Zgadzam sie w pelni. Media z dowolnej informacji sa w stanie zrobic temat
dnia, a potem samo sie juz nakreca. Nie mam TV, z wyboru od kilku lat i
szczerze mowiac, jak dostane sie "w zasieg" co jakis czas to dochodze do
jednego wniosku - poziom juz blisko dna. Dotyczy to nawet TVN24, ktora
swojego czasu ogladalo sie z przyjemnoscia.

A co do tematu przewodnego, sprawe wyjasniloby jakiekolwiek nagranie tego
wystapienia - nikt tego nie zarejestrował?! A tak to mozemy sobie gdybac
do nastepnych wyborow ...

e-Shrek

26. Data: 2007-10-13 23:36:10

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
s.com:

> Gdyby to chodziło o innego polityka np. Kaczyńskiego, Kwaśniewskiego
> czy nawet Tuska - to nie dałbym wiary
> ale czytałem prawie felietony JKM np. często JKM ironizował w tych
> artykułach z ludzi biednych min. z pracowników pracujących za
> minimum, wykorzystywanych seksualnie pracownic
> i to sprawia, że bardziej wierzę tej dziewczynce, matce tej
> niepełnosprawnej dziewczynki, dziennikarzom Dziennika i mieszkańcowm
> Wrześni.

Poprzesz to jakims dowodem? Blogi JKM sa ogolnie dostepne, mozesz cytowac
do woli.

e-Shrek

27. Data: 2007-10-14 08:09:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-10-2007 o 01:32:59 e-Shrek <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl>
napisał(a):

> [...]
> jednego wniosku - poziom juz blisko dna. Dotyczy to nawet TVN24, ktora
> swojego czasu ogladalo sie z przyjemnoscia.

Zadziwiające jest tylko to, że nagle zaczęli napadać na JKM, który
dotychczas zawsze był zwyczajnym politycznym folklorem i nikomu nie
wadził. Czyżby prawdziwe sondaże wskazywały na to, że jest niebezpieczny?

Bo co do tego, że sondaże oficjalne, czyli te, które są publikowane, to
wielki pic na wodę, to chyba nikt nie ma wątpliwości - to jest zwyczajny
element gry politycznej. Jak Wprost pisze, ze PiS spadł, to po to, by
zmobilizować wyborców PiS, a jak GW pisze, że PiS rośnie, to po to, by
zmoiebilizować elektorat PO i LiD...

A sondaże związane jakkolwiek z rzeczywistością pozostają nieujawnione.

Ja od dwóch tygodni rejestruję sobie wszystkie wyniki oficjalnych sondaży.
Ciekaw jestem co z tego wyniknie jak już się skończą wybory.

Adam Pietrasiewicz
Przy obecnej jakości kandydatów pójście na wybory można porównać z wizytą
w burdelu celem wybrania sobie żony.

28. Data: 2007-10-14 11:23:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem dzis w TVP INFO, ze LPR rezygnuje z JKM

Leszek

29. Data: 2007-10-14 13:22:23

Temat: Re: BY O : Korwin-Mikke obrazi niepe nosprawn e dziecko.
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to prawda, to szacunek dla Pana Romana Giertycha, nie jest to
polityk z mojej "bajki" np. z powodu poglądów na teorię ewolucji ale
ten krok jak i porządki w oświacie, sprawiły, że mam do tego Pana
szacunek.

Pozdrawiam Wszystkich i w szczególności Pana ministra
Piotr Grela (interpio)

30. Data: 2007-10-14 13:58:06

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 01:36, "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl>
wrote:
> interpio <i...@d...pl> wrote
> Poprzesz to jakims dowodem?
Pisałem już wcześniej nie będę się powtarzać.

> Blogi JKM sa ogolnie dostepne, mozesz cytowac
> do woli.
Nie mogę się opierać na tym co napisze w blogu chory psychicznie
człowiek,
dobry lekarz i leki psychotropowe najnowszej generacji, może by temu
Panu pomogły.

Byłem raz na spotkaniu przedwyborczym JKM i odrazu nie spodobał mi
się
ten gość, nie z powodu jego poglądów ekonomicznych, że po
jego dojściu zabrałby renty, zasiłki (bo to dla mnie by była niewielka
strata,
wartość paru kilogramów sera żółtego) ale z powodu jego dzikiego
antysemityzmu.

Trochę nie rozumiem postawy ON na pl.soc.inwalidzi w stosunku do
skanadalicznego molestowania słownego tej niepełnosprawnej dziewczynki
przez 65 letniego zboka, zamiast zbiorowego potępienia, bronicie
takiego "waca"...
Rozumiem, że można popierać jakiegoś kandydata nawet Leppera
ale żeby tak ślepo być oddanym jakiemuś guru partyjnemu?

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Psycholog w Warszawie
Slownik elektroniczny angielsko-angielski
Karta parkingowa - a oplaty