Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraziłniepełnosprawne dziecko.

From: a...@o...pl (Studio1)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraziłniepełnosprawne dziecko.
Date: 18 Oct 2007 10:18:49 +0200

szrek czy jakis tam idiota pisze:

> "Przejadl" wszystko w czasach prosperity, nie pomyslal o przyszlosci - sam
> sobie winny. W programie UPR chodzi o to, ze kazdy odpowiada za siebie. A
> to nie jest popularny poglad, bo czesc ludzi woli cos tam od pPanstwa
> dostac i nie miec problemu.

- od panstwa oczekuje tylko chlopie tego co zapisano w Konstytucji i nic
wiecej. Kierujac sie polityka UPR latwo dojdziesz szreku czy trollu do
pytania, po co mam placic podatek na takie panstwo co w nim korwin premierem
bedzie nic mi to nie da - korwin wezmie kase jako premier darmozjad a ja
bede musial placic za wszystko i za idiotow 460 sztuk plus senat i
prezydent, po co? Skoro to polityka realna niech jako premier zarabia w
hucie stali, a premierem bedzie harytatywnie.

> A ja Ci dam inny przyklad. Nie chodze do Panstwowego lekarza poniewaz:
> - czesci potrzebny mi specjalnosci, jak chocby najbardziej podstawowego
> dentysty, nie ma w mojej przychodni,

- no nie... ludzie... od kiedy dentysci musza byc w poradni??? do dentysty
idziesz bez skierowania - byle mial podpisana umowe z NFZ

> - poszlismy raz z dzieckiem do przychodni i jeszcze szybciej stamtad
> wyszlismy - ze slow lekarza wyszlo, ze dziecko jest obloznie chore, mimo
> iz wszystko bylo w normie, co potwierdzili pozniej dwaj niezalezni lekarze
> w prywatnej przychodni

no i czego to dowodzi? chlopie... a prywatnie spotkal bys tych panow lekarzy
z przychodni i ich rad bys posluchal bo nie stac cie by bylo placic 10 razy
kazdemu lekarzowi zeby tylko uslyszec ze dziecko zdrowe.

> - prztykald szczepien - chcesz dziecko kuc kilka razy - masz to za darmo,
> chcesz raz - placisz, a skoro mama placic to wole wybrac gdzie i komu dam
> zarobic.

teoretycznie chlopie... tak jak teoretyczne sa wynurzenia UPR. do dobrej
szkoly nie przyjmuja byle kogo i byle dziecko nawet za duza kase.

> I teraz najlepsze. Razem z zona w 2006 "zrzucilismy" sie na sluzbe zdrowia
> X zlotych. Z uslug nie korzystalismy nawet raz. Prywatnie wydalismy 0.6X
> zlotych, wliczajac to pobyt zony w szpitalu, badania ciazowe i porod.

chlopie... co ty piszesz??? zerknij w gore! co pisales??? ze z dzieckiem
byles u lekarza w przychodni - wiec jednak korzystasz. Wyliczenie tez
super!!! gratuluje - w tym roku bylem zdrowy jestem w "plecy", co to za
pieprzenie... chlopie ludzie ze stanow tu sie lecza prywatnie bo tanio, z
anglii i niemiec lecza zeby u nas. To teraz posluchaj... jak jestes zdrowy -
zyj jak najdluzej, to jest ok ale w stanach (poczytaj) jak masz operacje
jakas to dom sprzedajesz, kredyt bierzesz na 20 lat, ty masz pojecie co to
znaczy dla calej rodziny taka operacja??? Wierze w kapitalizm ale nie
debilny... poczytaj sobie jak wyglada opieka zdrowotna w innych krajach a
pozniej sie wypowiadaj.

arek