Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraziłniepełnosprawne dziecko.

From: e-Shrek <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraziłniepełnosprawne dziecko.
Date: Thu, 18 Oct 2007 11:07:17 +0200

Studio1 pisze:
> szrek czy jakis tam idiota pisze:

Gratuluje poziomu.

> - od panstwa oczekuje tylko chlopie tego co zapisano w Konstytucji i nic
> wiecej. Kierujac sie polityka UPR latwo dojdziesz szreku czy trollu do

Wojsko, policja itp. Na to masz podatki, a nie na finansowanie fikcji
jaka jest darmowa sluzba zdrowia.

> - no nie... ludzie... od kiedy dentysci musza byc w poradni??? do
> dentysty idziesz bez skierowania - byle mial podpisana umowe z NFZ

Czytaj ze zrozumieniem prosze.

> no i czego to dowodzi? chlopie... a prywatnie spotkal bys tych panow
> lekarzy z przychodni i ich rad bys posluchal bo nie stac cie by bylo
> placic 10 razy kazdemu lekarzowi zeby tylko uslyszec ze dziecko zdrowe.

Prywatnie nie poszedl bym do takiego lekarza. Prywatnie mam wybor do
kogo pojde i komu zaplace. jesli mi sie nie podaba daje zarobic komus
innemu.

> teoretycznie chlopie... tak jak teoretyczne sa wynurzenia UPR. do dobrej
> szkoly nie przyjmuja byle kogo i byle dziecko nawet za duza kase.

Praktycznie kolego, praktycznie.

> chlopie... co ty piszesz??? zerknij w gore! co pisales??? ze z dzieckiem
> byles u lekarza w przychodni - wiec jednak korzystasz.

NA obowiazkowej wizycie po porodzie. Nie masz wyboru.

> Wyliczenie tez
> super!!! gratuluje - w tym roku bylem zdrowy jestem w "plecy", co to za
> pieprzenie...

Jak czytales nie bylem, i korzystalem z lekarzy wiecej niz zwyklem.

> chlopie ludzie ze stanow tu sie lecza prywatnie bo tanio,
> z anglii i niemiec lecza zeby u nas. To teraz posluchaj... jak jestes
> zdrowy - zyj jak najdluzej, to jest ok ale w stanach (poczytaj) jak masz
> operacje jakas to dom sprzedajesz, kredyt bierzesz na 20 lat,

Albo korzystasz zubezpieczenia. Ale nie przymusowego, tylko tego ktore
sam sobie wybrales. Zrozum, ze chodzi o mozliwosc wyboru jak i gdzie
bede sie leczyl, a nei tam gdzie jeden urzedas z drugim mi kaze.
Przy powazniejszych operacjach w panstowej SZ musisz czekac - czasem za
dlugo. Prywatnie masz od reki praktycznie. Wolisz placic i czekac - Twoj
wybor. Ja wole placic i korzystac. I moc zmienic jesli nie jestem
zadowolony z poziomu swiadczonych uslug.

Pozdrawiam,
e-Shrek