Baby na podium, baby na parkiecie, baby na wojnie...

41. Data: 2008-08-23 07:43:26

Temat: Re: Baby na podium, baby na parkiecie, baby na wojnie...
Od: "dr.Faustus" <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-herosi,tylko dlatego,ze bohaterstwo polega na przyznawaniu sie
do swoich uczuc.

42. Data: 2008-08-23 08:52:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Aug 2008 00:43:26 -0700 (PDT), dr.Faustus napisał(a):

> Ikselka-herosi,tylko dlatego,ze bohaterstwo polega na przyznawaniu sie
> do swoich uczuc.

Przyznawanie się herosa do uczuć to KONIECZNIE robienie kupy na podium i
rwanie włosów z głowy w przypadku porażki???
To ja wolę mojego... który też ma uczucia, ale ich nie musi wyrażać w
konwulsjach.

Opanowanie, opanowanie - to domena herojów północy.
Uczucia? - ależ oczywiście, bez nich nie sposób, jednak nie mogą spazmować
ciała, to ciało musi słuchac heroja.
Spazmy są dobre dla bab. Taka moja północna mentalność. Jam kobieta
Północy, mnie (sorry) sranie w gacie przy herbacie odstręcza od aż tak
"uczuciowego" mężczyzny.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

43. Data: 2008-09-02 16:04:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 16:50, medea <e...@p...fm> wrote:

> "Za nimi szedł szybkonogi Achilles
> Łez wylewając strumienie..."
>
> "Jęknęli gromadnie, z nich pierwszy Achilles.(...)
> Piasek od łez ich zwilgotniał i zwilgotniały ich piękne
> Zbroje od płaczu."
>
> To tak na szybko z "Iliady". Achilles był herosem w pełnym tego słowa
> znaczeniu. ;)
>
> Ewa

Dopowiadam: Achilles był pedałem (wtedy jeszcze nie było tego
eufemistycznego określenia "gej", pedał zresztą - jako nasze rodzime
okreslenie, też powstał później) i płakal nie łzami herosa, lecz po
prostu po... swojej męskiej "żonie".

W starożytnej Grecji na porządku dziennym (i nocnym ;-) ) kulturowo
ugruntowane były związki homoseksualne mężczyzn, więc to, że "heros"
płakał, jak również biorąc pod uwagę, z jakiego powodu płakał, ma
podłoże raczej mało (dla nas - kobiet północy) heroiczne...

44. Data: 2008-09-03 09:33:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Dopowiadam: Achilles był pedałem

I zapewne dlatego tak się wściekł, kiedy mu zabrali najpiękniejszą
brankę Bryzeidę. ;)

> [...]
> płakał, jak również biorąc pod uwagę, z jakiego powodu płakał, ma
> podłoże raczej mało (dla nas - kobiet północy) heroiczne...

Nie wciągniesz mnie w dysputy na temat homoseksualizmu na tym poziomie,
zwłaszcza tego w starożytnej Grecji, który miał inny wymiar niż tylko
seksualny.

Ewa

45. Data: 2008-09-03 09:37:56

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
>
> Nie wciągniesz mnie w dysputy na temat homoseksualizmu na tym
> poziomie, zwłaszcza tego w starożytnej Grecji, który miał inny wymiar

Nom i dotyczył dojrzałych mężczyzn i młodzieńców a nie dwóch dojrzałych
mężczyzn - ten ostatni, jeżeli się zdarzał uważany był za godną kpin
rozpustę :)

Ależ jesteś dzielna, że dotrzymujesz kroku Ikselce w jej obsesji :D

Don

46. Data: 2008-09-03 09:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Sep 2008 11:37:56 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

Brankę? - to jakby mu bieliznę zabrano. Rzecz.

> [...]
> rozpustę :)
>
> Ależ jesteś dzielna, że dotrzymujesz kroku Ikselce w jej obsesji :D

Nie mam obsesji na punkcie homoseksualizmu, nie toleruję go w żadnej
postaci i tyle. Ale mam obsesję na punkcie zbabiałych mężczyzn - tego
absolutnie nie toleruję i to tępię.

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

47. Data: 2008-09-03 09:52:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> postaci i tyle. Ale mam obsesję na punkcie zbabiałych mężczyzn - tego
> absolutnie nie toleruję i to tępię.

Bo tacy Cię nie adorują i nie masz przewagi już na "dzień dobry"? Musisz
się wtedy bardziej wysilać, co?

Ewa

48. Data: 2008-09-03 09:54:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Brankę? - to jakby mu bieliznę zabrano. Rzecz.

Aha, gdyby mnie zabrano gacie, które mi się nie podobają, to nawet bym
nie pisnęła. ;)

Ewa

49. Data: 2008-09-03 09:56:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Ależ jesteś dzielna, że dotrzymujesz kroku Ikselce w jej obsesji :D

Przypadek - akurat otworzył mi się ten wątek. Nigdy nie mam pewności,
gdzie mnie mój thunderbird wrzuci. ;)

Ewa

50. Data: 2008-09-03 09:57:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa... wszyscy faceci co płaczą to pedały. ;D
Po prostu. :D

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> ... Achilles był pedałem

kobiece IQ nie SEXY ???
PRZETWORSTWO
co to znaczy - wybitny psycholog
Baby na podium, baby na parkiecie, baby na wojnie...
asertywnosc