kobiece IQ nie SEXY ???

1. Data: 2008-08-20 11:17:59

Temat: kobiece IQ nie SEXY ???
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego w obecnej naszej kulturze inteligencja ujmuje mlodej kobiecie
seksapilu?
tak jak obserwuje wokol siebie to dziewczyny NA SILE udaja glupiutkie
laleczki zeby byc bardziej atrakcyjne seksualnie

nawet jak jakas jest z natury inteligentna to robi z siebie NA SILE IDIOTKE
zeby upodobnic sie do swej grupy imprezowych kociakow
i nie zostac na aucie
jako jakies takie DZIWADLO

--
Y?

2. Data: 2008-08-20 11:23:15

Temat: Re: kobiece IQ nie SEXY ???
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeeeee.... chyba pierniczysz.
Powaga?

To ja taki staruszek już jestem? ;)
Wow! :]

--
CB

3. Data: 2008-08-20 11:30:58

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

i nawet jak z natury jest inteligentna to to ciagle upodobnianie sie do
otoczenia w koncu wywiera efekt
"wplyw srodowiska na rowoj mozgu"
(wczesniej rozmawialismy o plastycznosci ludzkiego mozgu)

cos w tych dowcipach o blondynkach jednak jest
tylko trzeba by skorygowac, ze chodzi niekoniecznie o blondynki tylko o
"blondynki"

--
Y?

4. Data: 2008-08-20 11:34:24

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

cb! ja nie wiem kim jestes i ja w to nie wnikam

--
Y?

5. Data: 2008-08-20 11:47:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 11:17:59 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> [...]
>
> nawet jak jakas jest z natury inteligentna to robi z siebie NA SILE IDIOTKE
> zeby upodobnic sie do swej grupy imprezowych kociakow

Jeżeli jest NAPRAWDĘ inteligentna, to nie robi z siebie słodkiej idiotki.
Jeśli ją z siebie robi, to znaczy, że nią jest.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

7. Data: 2008-08-20 11:51:32

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> Jezeli jest NAPRAWDĘ inteligentna, to nie robi z siebie slodkiej idiotki.
> Jesli ja z siebie robi, to znaczy, ze nie jest.

nie mowmy o IDEALACH
swiatem rzadzi statystyka!

--
Y?

6. Data: 2008-08-20 11:51:32

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

8. Data: 2008-08-20 11:52:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 11:34:24 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> cb! ja nie wiem kim jestes i ja w to nie wnikam

Dobrze robisz, dobrze robisz...

9. Data: 2008-08-20 11:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 11:17:59 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> dlaczego w obecnej naszej kulturze inteligencja ujmuje mlodej kobiecie
> seksapilu?

Tylko w oczach nieinteligentnych facetów.

10. Data: 2008-08-20 11:54:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 11:51:32 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> nie mowmy o IDEALACH
> swiatem rzadzi statystyka!

Jest odwrotnie: statystyką rządzą metody... Możesz otrzymać wynik jaki
chcesz, zależnie od przyjętej metody. czyli nie statystyka rządzi, lecz
intencje badacza.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

PRZETWORSTWO
co to znaczy - wybitny psycholog
Baby na podium, baby na parkiecie, baby na wojnie...
asertywnosc
Wariatka na strychu i trup w szafie