Re: Badania długofalowe "Dunedin"

Data: 2018-04-16 19:33:19
Temat: Re: Badania długofalowe "Dunedin"
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 16.04.2018 o 18:53, z...@g...com pisze:

> [...]
> obraz, ale nawet on przeczy Twoim rewelacjom. Granice poznania są
> przesuwane. Ostatnio zostały przesunięte gdyż odnaleziono w Maroko
> najstarsze czaszki człowieka współczesnego sprzed 300 tysięcy lat.
> Wcześniejsze odkrycia były datowane na 100 tysięcy lat. Jak to ma
> się do czterech miliardów lat życia na ziemi sam sobie odpowiedz.
> Najlepiej rysując to na skali liniowej. Na przykład milion lat to 1
> mm. Czyli życie to będzie 4 metry, a człowiek współczesny zajmie na
> tej miarce 1/3 mm. Czym chcesz zaimponować przyrodzie?

Czasu nie ma. Są tylko wyróżniające się spośród tła stany Świadomości a
przyporządkowane im znaczniki czasowe służą jedynie uporządkowaniu tych
stanów. I to co wynosisz tutaj do rangi czegoś absolutnie pewnego to
jedynie nieudolne próby naukowców-hochsztaplerów zbudowania jednolitej
teorii by przy okazji zbudować sobie ołtarzyk sławy. Tak naprawdę nic w
tej historii życia na Ziemi nie jest pewne i wszystko to tylko gdybanie.

> Freudowi zawdzięczamy nazwanie podświadomości po imieniu. Aż tyle i
> tylko tyle, bo według mnie cała reszta to zwykły bełkot. Wymienione
> kompleksy mają taką samą wartość naukową jak twoje hipotezy.

Gdyby istotnie było tak jak suponujesz to nie przetaczałyby się one
przez cała historię starożytną, kiedy ludzkość nie goniła jeszcze tak w
piętkę jak to czyni teraz i męska część populacji była bliższa dotarcia
do korzeni konfliktu. Niestety za mało było ekstremalnych doświadczeń, z
których ludzie, głównie mężczyźni, wychodzili żywi i zbyt niedoskonałe
były środki komunikacji by mogli wymieniać między sobą swoje
spostrzeżenia z tych doświadczeń by rozwiązać problem przemocy i uwolnić
się od tej Hydry. Freud tylko cofnął się do tych czasów co było naówczas
fenomenem gdyż nikomu wcześniej nie przyszło to do głowy by tak
postrzegać świat. Ale nie tylko w starożytności można odnaleźć ślady
konfliktu, którego istnieniu Ty chcesz zaprzeczyć. Tyle tylko, że im
bliżej historycznego Oświecenia tym bliżej samobójstwa ludzkości i coraz
większe uzależnienie mężczyzny od hymenu.

> Niestety Freud był pierwszy i trudno Ci będzie zająć jego miejsce.

Nie zamierzam. I tak wyssałem z Niego ile się tylko dało. Co w Jego
teorii jest błędne odrzuciłem a wziąłem to co można odnaleźć w mitach i
wierzeniach ludów z różnych stron świata. A Freud był dla mnie wielkim
nauczycielem podobnie jak Jung, Fromm, Adler, Alice Miller razem z
modliszkami w rodzaju Horney czy Anny Freud. Cenię sobie bardzo tych
ludzi za drogowskazy, które postawili nieświadomie, a które mnie się
udało odczytać. Mnie udało się zjednoczyć w całość doświadczenia tych
wielkich postaci oraz tysięcy mistrzów duchowych i dotarłem do wspólnego
jądra, tego czego im nie udało się odnaleźć gdyż do odnalezienia tego w
naszej nieświadomej przeszłości potrzebne było nawiązanie niczym nie
skrepowanej i uczciwej komunikacji z dzieckiem Bo mnie to dorastająca
córka, ostatnim tchnieniem Wolności, wskazała jądro problemu. To
ZAUFANIE dziecka było i jest dla mnie największą nagrodą, o której nie
jestem w stanie zapomnieć. Dzięki temu doświadczyłem dezintegracji
pozytywnej, zaznałem oświecenia i poznałem gnozę, czyli Prawdę o
relacjach Ducha i Materii.

LeoTar Gnostyk