Badania krwi a zmeczenie i przydlugie spanie

1. Data: 2005-01-18 17:21:30

Temat: Badania krwi a zmeczenie i przydlugie spanie
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosze o pomoc w przanalizowaniu wynikow morfologii, cukru na czczo, oraz
wzoru krwinek białych. Takie badania zasugerowano mi zrobic w laboratorium
prywatnym. Objawy to zmeczenie, ciagle mi sie spac chce (spie 9.5 godziny
dziennie i wiecej).
Linki do wynikow:
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~amichals/badania1.jpg
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~amichals/badania2.jpg
lub:
http://longhorn.no-ip.org/badania1.jpg
http://longhorn.no-ip.org/badania2.jpg

(tu jest to samo, na wszelki wypadek dalem, bo nasz serwer uczelniany lubi
padac czasem).

Wiekszosc wskaznikow jest w normie, ale to co jest na drugiej stronie z tymi
wykresami to juz nie kapuje.
Czy sa jakies powody do niepokoju? Jak dla mnie to malo plytek krwi mam
(choc sa w normie) i slyszalem ze to jest kiepsko...

Z gory dzieki za poswiecony czas,

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-01-18 19:35:25

Temat: Re: Badania krwi a zmeczenie i przydlugie spanie
Od: "karolina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
wg mnie Twoje wskaźniki wszystkie są w normie, nie zauwazyłam czegoś
niepokojącego.a zmęczenie i za długie spanie może być spowodowane jednynie
panującą pogodą.
warto też byś wykonał badanie ilości żelaza,bo być może to anemia z niedoboru
tego pierwiastka

3. Data: 2005-01-18 19:53:14

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"karolina" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!

Czesc!

> wg mnie Twoje wskaźniki wszystkie są w normie, nie zauwazyłam czegoś
> niepokojącego.a zmęczenie i za długie spanie może być spowodowane jednynie
> panującą pogodą.

Aha. Mam nadzieje, bo wiesz - moja norma to 7 i chwilowo jestem wolny ale
jak zacznie sie nowy semestr to nie bede mial raczej czasu na wiecej...

> warto też byś wykonał badanie ilości żelaza,bo być może to anemia z
niedoboru
> tego pierwiastka

A to sie robi z krwi czy z moczu?
Co jeszcze warto z moczu sprawdzic? Jutro bede robil takie badanie, wiec
chcialbym wiedziec.

Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

Adam

4. Data: 2005-01-18 19:56:39

Od: "karolina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do badania żelaza wystraczy oddać krew.
życze dużo wytrwalości i powodzenia na sesji:-)

5. Data: 2005-01-18 20:43:15

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolina" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> warto też byś wykonał badanie ilości żelaza,bo być może to anemia z
niedoboru
> tego pierwiastka

Wtrącę sie......
Anemia przy hemoglobinie 16,7 ??
O wow.... nowa medycyna.............
Oznaczanie poziomu żelaza jest absolutnie zbędne!!!!
A ponadto - przy niedoborze żelaza najpierw spadają parametry morflogiczne
krwi, a później obniża sie poziom żelaza w surowicy.....
--
Jola
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...

6. Data: 2005-01-19 01:19:16

Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie wiem bo jak miałam ostatnio to mimo że hemoglobina była w normie
żelaza miałam o wiele za mało!

7. Data: 2005-01-19 15:36:08

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> no nie wiem bo jak miałam ostatnio to mimo że hemoglobina była w normie
> żelaza miałam o wiele za mało!

Może tak być... jak najbardziej... ale to juz inna bajka.....
Moje powyzszy wywody dotyczyły zachowania się stęzenia żelaza przy
niedokrwistości syderopenicznej

8. Data: 2005-01-19 18:45:44

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
Radze przejsc sie do Kliniki Zaburzenia snu...

Monia

odlażace "skórki" na palcach
re
odsysanie tkanki tluszczowej