Badania nad DO wykonane przez J.Bujko na SGGW

11. Data: 2004-02-29 10:11:03

Temat: Re: Badania nad DO wykonane przez J.Bujko na SGGW
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Sat, 28 Feb 2004 23:04:45 +0100, gdy "jurek" <g...@o...pl>
napisał:

>a co cie tak rozsmieszylo?

To, ze trzeba 2 razy klikać, żeby przeczytać o zdanie więcej, a jak już
doklikamy się do konca to okazuje się, że tekst jest nieukończony.

Vr.

12. Data: 2004-02-29 12:13:04

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> a écrit dans le message de
> [...]
>
> To, ze trzeba 2 razy klikać, żeby przeczytać o zdanie więcej, a jak już
> doklikamy się do konca to okazuje się, że tekst jest nieukończony.

a moze to akcjia spisku
masonsko/farmakologiczno/lekarsko/wegetariansko/cuki
erniczo/japonskiego? :(

Jurek

13. Data: 2004-02-29 14:25:07

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To, ze trzeba 2 razy klikać, żeby przeczytać o zdanie więcej, a jak już
> doklikamy się do konca to okazuje się, że tekst jest nieukończony.

Masz tam też informacje o modernizacji ;)))))

Slawek

14. Data: 2004-03-01 10:08:26

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> a moze to akcjia spisku
> masonsko/farmakologiczno/lekarsko/wegetariansko/cuki
erniczo/japonskiego?
:(

Tak, to na pewno jakiś wschodni kurdupel w dodatku wegemason o specjalizacji
pediatra-cukiernik robił tę stronę. :)
Sowa

Kocham tę grupę.

15. Data: 2004-03-01 10:10:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Masz tam też informacje o modernizacji ;)))))

Jak tylko jakiś wegemason zarobi karniaka,
natychmiast oddelegujemy go do ukończenia strony. :)
Sowa

16. Data: 2004-03-01 12:30:39

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to na pewno jakiś wschodni kurdupel w dodatku wegemason o
specjalizacji
> pediatra-cukiernik robił tę stronę. :)
> Sowa
>
> Kocham tę grupę.

jest co ;)

Jurek

17. Data: 2004-03-01 13:39:43

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Mon, 1 Mar 2004 11:08:26 +0100, gdy "Sowa"
<m...@b...pl> napisał:

>Tak, to na pewno jakiś wschodni kurdupel w dodatku wegemason o specjalizacji
>pediatra-cukiernik robił tę stronę. :)
>Sowa
>
>Kocham tę grupę.

Nie jesteś w tym uczuciu odosobniona ;-)

vr.

18. Data: 2004-03-02 14:50:53

Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

[duze ciach]

Dzis w radiu w pewnej audycji slyszalam, ze Kwasniewskiego pozbawiono
tytulu lekarskiego.
Nie, nie, nie, nie czepiam sie, nie jestem wredna. Lubie wiedziec.
Moze to czasem klopotliwe (czesciej dla tej drugiej strony niz dla
mnie) ale przydatne ;-)
Czy to prawda z tym pozbawieniem?

Basiou - ktora wie, ze ciekawosc moze byc pierwszym stopniem do piekla,
ale to tylko zalezy od tego w ktora strone chce sie isc ;-)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

[MM] Po kolacji
Nowa dieta - cud :-)))