Badania ogolne..

1. Data: 2003-07-30 08:36:52

Temat: Badania ogolne..
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzcie pliz, gdzie moge zrobic ogolne badania prywatnie w Warszawie?
Tzn. NIGDY nie robilem ZADNYCH badan, a teraz sobie pomyslalem, ze dobrze
wiedziec, co sie ze mna dzieje i w ogole :-)
Byc moze czegos mi tam brakuje w ciele, lub juz od dawna mam jakas chorobe
weneryczna lub inna.... Poprostu o tym nie wiem... :-)

Ostatnio jakos tak sie slabo czuje (od dluzszego czasu), poce sie bardziej
niz inni, no i w ogole - nie wiem czy ze mna wszystko jest OK.
Dodam, ze nie jestem ubezpiecozny i chce to zrobic prywatnie, szybko i
dobrze!
Ile moze cos takiego kosztowac, co moze takie badanie obejmowac i gdize to
moge zrobic w Wa-wie? Oczywiscie, wolalbym wsyzstko w 1 miejscu robic... I w
czasie jednej wizyty.
Bede wdzieczny za wszelkie info...

2. Data: 2003-07-30 14:11:01

Temat: Re: Badania ogolne..
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge zrobic w Wa-wie? Oczywiscie, wolalbym wsyzstko w 1 miejscu robic... I

Koniecznie zrób morfologię mocz i cukier na czczo, w każdym laboratorium, w
państwowych też można płacić niestety nie jestem z Wa-wy wiec nie polecę
konkretnego laboratorium pozdrawiam! A

test
Pekla prezerwatywa- co teraz?
Powiekszenie biustu