Badanie DNA pod kątem stwierdzenia niesymetryczności ciała?

1. Data: 2003-10-31 12:49:48

Temat: Badanie DNA pod kątem stwierdzenia niesymetryczności ciała?
Od: "angel" <a...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie jest jak w temacie czy jest możliwe do wykonania ,ew.gdzie i w
jakiej cenie badanie DNA ,które wykazałoby anomalie w rozwoju lewej i prawej
części ciała? Chodzi o mój kod i powiedzmy nie wgłębiając się w szczegóły że
pewne anomalie są.

Dzięki za wszelką odpowiedz.

2. Data: 2003-10-31 13:16:02

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angel" <a...@N...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
prawej
> części ciała? Chodzi o mój kod i powiedzmy nie wgłębiając się w szczegóły

Pewna asymetrycznośc ciała jest naturalna. Twarz jest lekko
niesymetryczna - (kazdy moze sobie zrobic doswiadczenie z lustrem), piersi
u kobiet, mózg i jego funkcje, płuca itd.
Napisz cos więcej - co konkretnie masz niesymetrycznego?

STranger
http://www.folding.prv.pl

3. Data: 2003-10-31 14:32:50

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u kobiet, mózg i jego funkcje, płuca itd.
> Napisz cos więcej - co konkretnie masz niesymetrycznego?

HEhehehe ciekawskie jajo:P

POzdrowka, Ada

4. Data: 2003-10-31 18:44:45

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> HEhehehe ciekawskie jajo:P

Skoro Angel pisze o tym na tej grupie to chyba naturalne, ze zeby tutaj
otrzymac odpowiedz to trzeba byc choc troche szczerym. Moze sie jej/jemu
wydaje ze to nienaturalne, a okazac sie moze ze nie ma sie o co martwic bo
taka jest norma. I zadne badania genetyczne nie beda potrzebne.

STranger
http://www.folding.prv.pl

5. Data: 2003-11-01 08:49:24

Od: "angel" <a...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz cos więcej - co konkretnie masz niesymetrycznego?

o.k.

bez wgłębiania się bardzo w szczegóły mam dosyć widoczną asymetrię np. widać
to po długości nóg.Pytanie czy na podstawie analizy DNA można stwierdzić że
jest to genetyczne ? Kto w Polsce jest w stanie to zrobić?

dzięki

operacja chirurgiczna a zoltaczka
:D uwaga rodzice!
Poronienie?