Badanie domu kamerą termowizyjną

1. Data: 2007-09-14 11:57:44

Temat: Badanie domu kamerą termowizyjną
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Grupowiczów mi podpowie, czy jest sens badać dom (jednorodzinny)
kamerą termowizyjną przez ociepleniem? Jaki jest koszt takiej usługi i co
ona obejmuje. Ewentualnie jakieś namiary na Śląsk.
TIA
Jacek

2. Data: 2007-09-14 18:58:28

Temat: Re: Badanie domu kamerą termowizyjną
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Czy ktoś z Grupowiczów mi podpowie, czy jest sens badać dom (jednorodzinny)
> kamerą termowizyjną przez ociepleniem?
Na pewno jakiś sens jest. Jest to okrutnie pouczające, zwłaszcza jeśli
jest wykonane przed i po ociepleniu. Ale sens to ma przy znaczącej
róznicy temperatur w domu i na zewnątrz, czyli przynajmniej zimą, przy
zerowej lub ujemnej temperaturze na dworze. Wtedy jest ucieczka ciepła i
to na kamerze widać. Teraz przy +17'C to sobie możesz równie dobrze
zwykłą kamerą dom obejrzeć ;)

> Jaki jest koszt takiej usługi i co
> ona obejmuje.
Namiarów nie mam, a co obejmuje i ile kosztuje to pytaj tego co oferuje ;)
Zasadniczo to powinieneś dostać przynajmniej zdjęcia (na
cd-r/pendrive/papierze) najwazniejszych fragmentów domu (czyli tego
gdzie coś widać że ucieka), koniecznie z zaznaczoną skalą temperatury. A
czy dostaniesz jeszcze do tego film, czy dostaniesz "pary" fotka zwykła
+ podczerwień to już zależy od tego jakim sprzętem ktoś dysponuje

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Materace Hilding 3009