Re: Badanie ginekologiczne

From: "Aska" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Badanie ginekologiczne
Date: 12 Aug 2004 23:38:20 +0200

> No co tak mało??
> A gdzie badanie białka C, białka S, oporności na aktywowane białko C ???
> Zaburzenia krzepnięcia występujące przy zmianach stężeń tych białek
> nasilają się wybitnie ( jak twierdzą uczeni w piśmie w swych pracach )
> przy stosowaniu preparatów antykoncepcyjnych.
> INR ??? Czyżbyś przyjmowała doustne antykoagulanty , bo tylko do
> monitorowania leczenia lekami zmniejszającymi krzepliwość nadaje się to
> badanie?
> Dlaczego nie oznaczyć androstendionu, 17ohPg, testosteronu , DHEAS ? Bo
> [...]

dobra Vlad moze nie popadajmy w skrajności?? niektórzy lekarze przy
wypisywaniu tabletek antykoncepcyjnych w ogóle nie robią badań !!
badania hormonalne tez mialam robione( problem z torbielka prawego jajnika kt
co jakis czas wraca, miedzy innym dlatego biore te tabletki) i poza
podwyzszona minimanie prolaktyna wszystko inne bylo w normie wiec Diane-35 czy
Jeanine nie potrzebne ! a tak swoja droga co to za nowa moda z ta Jeanine ??
niedawno weszła na rynek Polski i juz wszzyscy Jeanine by wypisywali.

A o antykoncepcji czytałam , niestety pecherzyk Graffa mi nie peka tak jak
powinien i stad robi sie torbielka ( dlatego teraz biore te tabletki)
aha i odnośnie chorób zakrzepowo - zatorowych Jeanine jak i tabletki III
generacji zwiekszaja to ryzyko bardziej niz II wiec jesli by poczytac
niemieckie czy angielskie opracowania na temat Jeanine to wg mnie zadna
rewelacja , nie mówiac o tym ze zaobserwowano przy ty ch tabletkach no dość
znaczne odwodnienie organizmu itd ....poza tym kilka innych ubocznych efektów
jak dla mnie kolejna tabletk kt bedzie pewnie teraz reklamowana przez koncerny
farmaceutyczne itd

Pozdrawiam

Aska