Re: Badanie ginekologiczne

From: "Aska " <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Badanie ginekologiczne
Date: 12 Aug 2004 23:49:45 +0200

> Masz bardzo dobrego lekarza. Niestety niewielu lekarzy kieruje na badania.
> Państwowo bo badania drogie a limity małe, a prywatnie, bo tak szybciej.
>
> Pozdrawiam,
> jarek

chodze do lekarza prywatnie , część badań mam państwowo za część place , al
edoświadczenie z lekarzami państwowymi ( smieszna nazwa, bo tak czy siak o
tch samych chodzi) nauczyły mnie ze wolę zapłacić za badania niz nie miec ich
wcale albo wypisywanie na torbielke prawego jajnika tak silnego antybiotylku
ze potem mało sie nie wykończyłam i inny lekarz stwierdził ze końska dawka i
w ogóle ( to juz sytuacja z ostrego dyzuru na kt znalazłam sie niestey, i na
kt przyjmowal notabene lekarz do kt chodziłam w ramach Kasy Chorych ) wiec sam
wiesz jak jest szczerze mowiac te skladki na słuzbe zdrowia wolałabym ich nie
placic , bo i tak z tej słuzby zdrowia nie korzystam , a ztych pieniadzy np
chodzic do jakiego chce lekarza i mu placić , nie mówiac np p ludziach kt
skladki placa a nigdy z lekarza niekorzystali a jka juz musza skorzystac (moja
babcia przy złamaniu reki , to została tak złozona ze szkoda gadac) szczerze
mówiac to ja nie wiem na co ida te pieniądze ze skladek, bo pielegniarki a i
casem lekare dajmy na to w szpitalu traktuja pacjenta jak zło koniecznie (
kiedys dwa dni przelezałam bez zadnych badań z ostrymi bólami brzuchami itd )
nie mówiac o tym ze leki sama musiałam kupowac bo w szpitalu nie ma !!!

aj sorki rozpisałam sie :) teraz mam w końcu w miare dobrego lekrza i jest ok

podrówka