Badanie krwi

11. Data: 2004-05-27 10:32:36

Temat: Re: Badanie krwi
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" napisała ...

> więc zrób te "niektóre",( ja próbowałam wszystkie) i koniecznie podziel
sie
> wynikami swoich badań, pozdrawiam A

Ja też próbowałam. Tylko niektóre, bo na kiego grzyba
mi "wszystkie". I też musisz mi uwierzyć na słowo,
że sę nie zmieniały. :-)

A teraz razem z Tobą poczekam na relację kogoś,
komu pod wpływem zjedzenia posiłku zmieniła się
grupa krwi. W końcu twierdzisz autorytatywnie,
że to ZAWSZE ma znaczenie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

12. Data: 2004-05-27 11:04:56

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> komu pod wpływem zjedzenia posiłku zmieniła się
> grupa krwi. W końcu twierdzisz autorytatywnie,
> że to ZAWSZE ma znaczenie.

nie czepiajmy się słówek, grupa oczywiście się nie zmienia pod wpływem
jedzenia, tylko co najwyżej gęsta lipemiczna surowica może utrudnić badanie,
a skoro uważasz, że robiąc wyniki nie na czczo masz je doskonale wiarygodne
to rób tak nadal, nie będę przeszkadzać ;)pozdrawiam A

13. Data: 2004-05-27 21:12:20

Od: "mareczek" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiarygodne
> to rób tak nadal, nie będę przeszkadzać ;)pozdrawiam A

Co pół roku oddaję honorowo krew w stacji krwiodactwa na Nobla (w-wa), tam
wręcz zachecają mnie do przychodzenia po dobrym śniadaniu ze słodką kawką
(czego nieznoszę) , za każdynm razem robią pełną morfologię krwi (tzn taką
jaką czasem dostawałem do zrobienia od lekarza w pracy ) moją kkrew zawsze
biorą do bezpośredniego stosowania w transfuzjach. Poza tym, dzięki temu
ze jestem H.D.K. wykonują mi badania specjalne za free np. choresterol,
biliruryne - pytam więc CZY TO LIPA...? za parę dni znów się tam wybieram
jak chcecie to wykonam skan wykonanej morfologii i wyśle go do oceny na
jakiegoś ftpa

Zasieliście u mnie ziarno niepokoju! a może pracują tam idioci??

lm

14. Data: 2004-05-28 08:12:27

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowania w transfuzjach. Poza tym, dzięki temu
> ze jestem H.D.K. wykonują mi badania specjalne za free np. choresterol,
bilirubine

wow, po solidnym śniadanku takie badania?jakoś nie chce mi się wierzyć,
przecież taki wynik to bzdura, poczytaj książki z diagnostyki laboratoryjnej
na temat pobierania krwi, oprócz tego, że powinno sie być na czczo to np. na
hormony należałoby być wypoczętym po dobrze przespanej nocy, co oczywiście
nie zawsze jest możliwe, ale po posiłku to przesada, no chyba, że takie jest
zalecenie lekarza, trudno powiedzieć czym się kierują, ogólnie wiadomo, że
osoba młoda i zdrowa ma dosyć szybką przemianę materii, wtedy w ciągu ok 2
godz. po posiłku surowica jest już w miarę klarowna, wtedy różnice są
minimalne, wiec domyślam się, że dlatego nikt sie tym nie przejmuje, chociaż
na dłuższą metę..czym skorupka za młodu...pozdrawiam A

ucho
Badanie Moczu
neurolog/zawroty głowy/help!
Angina ropna jest zarazliwa ?