Re: Badanie krwi

From: "Anetta" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Badanie krwi
Date: Fri, 28 May 2004 10:12:27 +0200

stosowania w transfuzjach. Poza tym, dzięki temu
> ze jestem H.D.K. wykonują mi badania specjalne za free np. choresterol,
bilirubine

wow, po solidnym śniadanku takie badania?jakoś nie chce mi się wierzyć,
przecież taki wynik to bzdura, poczytaj książki z diagnostyki laboratoryjnej
na temat pobierania krwi, oprócz tego, że powinno sie być na czczo to np. na
hormony należałoby być wypoczętym po dobrze przespanej nocy, co oczywiście
nie zawsze jest możliwe, ale po posiłku to przesada, no chyba, że takie jest
zalecenie lekarza, trudno powiedzieć czym się kierują, ogólnie wiadomo, że
osoba młoda i zdrowa ma dosyć szybką przemianę materii, wtedy w ciągu ok 2
godz. po posiłku surowica jest już w miarę klarowna, wtedy różnice są
minimalne, wiec domyślam się, że dlatego nikt sie tym nie przejmuje, chociaż
na dłuższą metę..czym skorupka za młodu...pozdrawiam A