Badanie krwi i ciąża

1. Data: 2006-03-08 15:32:04

Temat: Badanie krwi i ciąża
Od: " .nOk." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ok 4 tygodni temu pękła nam prezerwatywa w czasie seksu, dziewczyna
miała dni płodne. Ok 12h po zdażeniu wzięła postinor. W dniu, w ktorym
powinna dostać okres zrobiła sobie test, wyszedł negatywnie. Okres spóźniał
się ok tygodnia (w międzyczasie zrobiła 2 test, który również wyszedł
negatywnie). Wczoraj dostała okres ale przed chwilą dowiedziałem się, że jej
sie cofnął. Troszkę mnie to niepokoi. Dziewczyna zrobiła test krwi i wynik
jest taki:

wynik badania krwi Beta HCG to 0,164 mlU/ml

Bardzo proszę o interpretację, pani doktor przy odbieraniu wyników
nastraszyła moją dziewczynę, ze jest w ciązy ale pare osób powiedziało mi,
że to nie prawda i teraz mam mętlik w głowie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

TOmek

2. Data: 2006-03-08 15:44:51

Temat: Re: Badanie krwi i ciąża
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wynik badania krwi Beta HCG to 0,164 mlU/ml

miałam kiedys podobny wynik , w ciązy nie byłam , polecam powtórzyc za okolo
dwa tyg. jesli nastąpi wyraźni wzrost wartości to wtedy ciąża , jesli nie to
nie jest, aczkolwiek tegeo wykluczyć sie nie da bez powtórzenia testu :)

> Bardzo proszę o interpretację, pani doktor przy odbieraniu wyników
> nastraszyła moją dziewczynę, ze jest w ciązy

polecam powtórzyc za jakis czas wynik
bądź jesli minęlo 4-5 tyg od zdarzenia zrobic usg przezpochwowe juz powinno
cos byc widac jesli by była wciąży pewniej je robic po 5 tyg od zdarzenia

pozdr.

Aska

3. Data: 2006-03-08 15:45:51

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o interpretację, pani doktor przy odbieraniu wyników
> nastraszyła moją dziewczynę, ze jest w ciązy ale pare osób powiedziało mi,
> że to nie prawda i teraz mam mętlik w głowie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

jak to nastraszyl ?lekarz? to jest w ciazy czy nie ?
odbieraliscie wyniki od lekarz czy zwyklej laborantki z niespełniona
ambicja lekarska?
byliscie z wynikami u gina?
nie wiem co oznaczaja wyniki wiec nie pomoge .
p.

4. Data: 2006-03-08 21:26:54

Od: "Skandalistka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " .nOk." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nastraszyła moją dziewczynę, ze jest w ciązy ale pare osób powiedziało mi,
> że to nie prawda i teraz mam mętlik w głowie. Z góry dziękuję za

A na wyniku badania nie było podanych norm?

http://www.maluch.com/BHCG-normy.htm

To na pewno była pani doktor?
Tatusiem raczej nie zostaniesz tym razem. Chyba, że wynik wynosił 164 a nie
0,164.

S.

5. Data: 2006-03-08 22:20:01

Od: " .nOk." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://www.maluch.com/BHCG-normy.htm
>
> To na pewno była pani doktor?
> Tatusiem raczej nie zostaniesz tym razem. Chyba, że wynik wynosił 164 a

Na pewno była to pani doktor, dlatego tak się wystraszyłem. Dziękuje za info
:)

pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2006-03-08 23:22:03

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.nOk. [###n...@o...pl.###] napisał:
> Na pewno była to pani doktor, dlatego tak się wystraszyłem. Dziękuje
za
> info :)
> pozdrawiam

Nie wykluczone, że przy następnej wizycie padła by zatem propozycja
rozwiązania problemu - za odpowiednią opłatą. Potem by już nie była w
ciąży. Były już takie przypadki. No bo w świetle tego, co piszą błąd
ze strony lekarki raczej w rachubę nie wchodzi. Poczucie humoru
wykazała by naprawdę wysoko rozwinięte.

7. Data: 2006-03-09 08:34:09

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.nOk. napisał(a):
> [...]
> że to nie prawda i teraz mam mętlik w głowie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Jeżeli wzięła postinor to normalnym objawem są zaburzenia hormonalne
więc stąd te zaburzenia w miesiączkowaniu.
Jedne kobiety po postinorze mają obfitsze krwawienia a inne skąpe to
wszystko zależy od organizmu...

Śmieszne pytanie, aczkolwiek nurtujące :-]
co zamiast kolchicyny?
Noga w gipsie, zastrzyki
Dobry onkolog
Rovachol