Badanie na obecność wirusa HIV

1. Data: 2004-06-19 10:26:29

Temat: Badanie na obecność wirusa HIV
Od: "ricky21" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytań odnośnie badania na obecność wirusa HIV :

1. Czy są płatne?
2.Ile czeka się na wyniki ? (słyszałem że około 2 tygodni)
3. Czy można się zbadać jeżeli nie jest się zdrowym (zapalenie gardła) ?
4.Gdzie w Katowicach wykonują takie badania?

Wielkie dzieki za pomoc

2. Data: 2004-06-19 11:05:42

Temat: Re: Badanie na obecność wirusa HIV
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ricky21" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> 4.Gdzie w Katowicach wykonują takie badania?

Punkt Diagnostyczno-Konsultacyjny przy Lekarskiej Przychodni
Specjalistycznej TRR
ul. Bronowicka 73,
30-091 Kraków
tel.: (0...12) 638 34 34
wtorki 16.30 - 19.00
środy - 16.00 - 19.00
czwartki - 10.00 - 12.00

Pamiętaj, że obecność HIV można w pewny sposób potwierdzić dopiero po 3
miesiącach od zakażenia. Negatywny wynik testu jest więc wiarygodny dopiero
po upływie takiego czasu. Oznacza to, że w tym okresie nie można wiedzieć,
czy się jest zakażonym, czy nie i czy się nie zakaża innych. Nie można w tym
czasie podejmować ryzykownych zachowań.
Są też testy domowe na obecność. No i jak nikt nie odpowie polecam Google -
znajdziesz tam odpowiedzi na wszytskie pytania.

D.

3. Data: 2004-06-19 11:07:28

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, sorry, pytałeś o Katowice, nieuważnie czytam... :(

D.

4. Data: 2004-06-19 11:25:11

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, sorry, pytałeś o Katowice, nieuważnie czytam... :(
>
> D.

od Katowic do Krakowa to juz nie jest tak daleko ;)

quirky

5. Data: 2004-06-19 12:11:29

Od: "ricky21" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są też testy domowe na obecność. No i jak nikt nie odpowie polecam
Google -
> znajdziesz tam odpowiedzi na wszytskie pytania.

O co chodzi z tymi testami domowymi??

6. Data: 2004-06-19 12:31:41

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co chodzi z tymi testami domowymi??

O to, że teraz są dostępne testy domowe właściwie na wszystko. Testy
ciążowe, testy na obecność narkotyku, podobno nawet nikotyny ;), no i na
HIV. Nie jestem zwolenniczką testowania domowego, ale nie każdy do
laboratorium chce iśc bo np. się wstydzi... I dla takich osób właśnie są
testy domowe.

D.

Permanentne zmeczenie - jaki lekarz, gdzie sie zglosic? Pomocy...
zabieg usuniecia zylakow
cukrzyca
co to jest:/
MUZYKOTERAPIA