Badanie na prawo jazdy

1. Data: 2004-02-04 22:45:08

Temat: Badanie na prawo jazdy
Od: Zenon <z...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś mi może udzielić odpowiedzi na pytanie: Jakie są wymogi co do
wzroku (w/g przepisów) żeby lekarz orzekł o bezterminowym prawie jazdy?
Tzn. czy są n.p. podane granice w dioptriach do jakich wydaje sie
bezterminowe czy to tylko wybór "na oko" lekarza?

Będę miał badanie na kursie i nie wiem jak tu nagiąć prawdę, bo będę w
kontaktach, ale parę dioptrii mam. Nie bardzo mi się usmiecha chodzić co
5 lat po urzędach i płacic za nowy papierek. Aha, w szkłach widzę b.
dobrze - lepiej niż niejeden/-na z moich znajomych ze zdrowym wzrokiem

Z.

2. Data: 2004-02-04 22:57:17

Temat: Odp: Badanie na prawo jazdy
Od: "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, w szkłach widzę b.
> dobrze - lepiej niż niejeden/-na z moich znajomych ze zdrowym wzrokiem

... to chyba zdrowego wzroku nie maja.
Byc moze lekarz nawet nie bedzie Ci w oko zagladal, tylko zapyta sie czy
wszytsko ok. wystarczy ze powiesz ok. :) a jesli zauwazy ze masz kontakty
kombinuj, ale i tak Ci wbije terminowo.

3. Data: 2004-02-04 23:57:40

Temat: Re: Badanie na prawo jazdy
Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 5 lat po urzędach i płacic za nowy papierek. Aha, w szkłach widzę b.
> dobrze - lepiej niż niejeden/-na z moich znajomych ze zdrowym wzrokiem

Ja mam w tym roku iść do okulisty. Noszę okulary i dostałem za pierwszym
razem na 3 lata. Ponoć jest coś takiego, że jak się wada utrzymuje przez
dłuższy czas to dostaję się po kilku badaniach okresowych pozwolenie na
bezterminowe (ile jest w tym prawdy??). A tak przy okazji, mógłby ktoś
powiedzieć kolejność wizyt. Do kogo trzeba iść i do jakich urzędów i ile
czasu się czeka na nowe prawko. (wiem, że ta nie na tej grupie, ale może się
komuś przyda :) )

Pozdrawiam

Bzyczek_db

4. Data: 2004-02-05 10:31:12

Od: "unknown" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wczoraj miałam takie badanie, pania kazała mi czytać literki z planszy
(po jednej linijce kazdym okiem) i takie kolorowe plansze pokazywała
(dokladnie takie) -
http://www.naukajazdy.pl/articles/daltonizm.asp?cook
ies=Q4RSM7G8YFC2AGKNXIJM
Ja

tyle, dostałam bezterminowo mimo, że też mam wadę wzroku mimo, że jakoś
bardzo nie kombinowałam, nawet się pomyliłam kilka razy.

Kaśka

Bakteria w wymazie
Oczy a monitor?
Zespół Nadwrażliwego Jelita!!!!