Re: "Bądź moim actimelkiem!"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 18 Mar 2013 12:57:18 -0700 (PDT)
Subject: Re: "Bądź moim actimelkiem!"
From: outside <s...@g...com>

On 18 Mar, 20:13, m...@g...com wrote:
> [...]
ups.com...

--------------------

> A co mnie to? ;)
> Ja tylko sobie porownuje proze zycia (dziennikarskiego) z proza literacka, co to
sie podobno urwala z lancucha i szczeka, jesli przypadkiem nie gryzie :)

Bo to jest patologia, nawet gwałcą się nawzajem aby awansować, lub
opornych na zabite dechy wiochy wysyłają.
Tak masz w dyktaturach, gdzie dupą dostajesz się na biskupa, a
następnie innych gnębisz i nikt nic nie może nic powiedzieć.
Szkoła selezjanów ostatnio pokazała trochę tego procederu w
kościele , gdzie koty miały zlizywać pianę z kolan księdza, ale w PL
jest katolicka cenzura, więc nie rozpisują bardziej a prokurator
trzęsie gaciami że posadę straci , na tym polega ustrój stalina,
hitlera , kościoła, na patologii, patologia staje się wartością.