Re: Bal absolwentow

From: "dorra" <d...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Bal absolwentow
Date: Fri, 23 Sep 2005 19:18:59 +0200
Sender: d...@v...pl@213.17.223.234

Użytkownik "almadka"
> chce wygladac, jakbym znalazla sie tam przypadkiem.

teraz zrobiły się dziwne czasy, bo jak kiedyś na wesela przychodziły Panie w
garsonkach, tak teraz przychodzą jedne w sukniach balowych bo mają a inne w
zwykłych sukieneczkach. Na bale zorganizowane przychodzą we wszelkich
modnych spódnicach i przeróżnych bluzkach, koszulach, jak dla mnie ta nowa
moda jest już ładniejsza, suknie się opatrzyły - mi, ale to z racji tego iż
ja na balach pracuję i jestem na nich co tydzień. Ale własnie jak sie nie
ubierzesz tak się wpasujesz bo różnorodność jest zaskakująca, nawet jeansy
można spotkać, dowolność niesamowita. Pobiegasz po sklepach to coś dla
siebie znajdziesz. Na pewno.

Serwis eKobieta zaprasza
http://ekobieta.com
Forum dla kobiet