Re: Balsam do ciała

1. Data: 2004-03-16 10:58:38

Temat: Re: Balsam do ciała
Od: "TulipanNa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:4056bf2d$1@news.home.net.pl...
> Chwalę balsam Xenaline 500. Idealnie nawilża, chyba wreszcie
> coś, co potrafi zneutralizować działanie okropnej, warszawskiej wody.
> Dawno już żaden kosmetyk mnie tak nie zachwycił :-)

a ile kosztuje to cudo jeśli można wiedzieć :))
Aga

(pisząc do mnie usuń "kasujto" z adresu)

1. Data: 2004-03-16 11:09:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

TulipanNa wrote:

>Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

>a ile kosztuje to cudo jeśli można wiedzieć :))

Oj, kosztuje :-( Sześćdziesiąt kilka zł. Ale duże jest, 500ml, więce trudno
porównywać z opakowaniami po 200 (przykładowo La Roche Posay 200 ml
kosztuje pięćdziesiąt kilka).

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Liposyne Vichy na cellulit i nie tylko.