Banał.Banał?Banał!

81. Data: 2009-12-09 01:37:03

Temat: Re: Banał.Banał?Banał!
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Będzie o gwałceniu i upodleniu faceta przez dwie rozwydrzone babki w
> biurze???

Nie, o kielecczance z dwoma teżetami w lesie.

michał

82. Data: 2009-12-09 01:40:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> No, początek dość ciekawy:-)

Nie interesuj się, bo kociej mordy dostaniesz! ;D
Dla Ciebie będzie o dwóch pedałach w szałasie. Poczytasz sobie na
niestrawność. ;)

michał

83. Data: 2009-12-09 01:42:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie znam jego historii. Obserwując go- jego pisanie- odnosiłem
> wrażenie (o czym pisałem), że michal został wychowany bez ojca (albo
> ojciec był bardzo "pod pantoflem"). Znałem przynajmniej 2 facetów
> wychowanych przez 2 kobiety, bez ojców- nie potrafię tego określić,
> ale mieli pewne takie wspólne cechy, zachowania, które wydaje się
> przejawiać i michal. Historia z napastowaniem przez 2 rozwydrzone
> baby też by tu pasowała:-). Biedny michal:-)

Dzięki za współczucie. Jest w Tobie trochę człowieka.

michał

84. Data: 2009-12-09 01:44:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> To pisz kobieto, że Ci chodzi o opowiadania michała, a nie o jego
> biografię, bo Chironowi w głowie mieszasz.

Można jeszcze bardziej pomieszać? :)

michał

85. Data: 2009-12-09 01:48:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Tylko dlatego tak go gwałcę, bo pewnie lubi ;-)

Mhm, lubię takie sukowate diabełki! :D

michał

86. Data: 2009-12-09 09:43:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> Nie interesuj się, bo kociej mordy dostaniesz! ;D
> Dla Ciebie będzie o dwóch pedałach w szałasie. Poczytasz sobie na
> niestrawność. ;)

Już Cię niestety ktoś uprzedził :-)
Bardzo mocno polecam Bruno:

http://www.filmweb.pl/f388682/Br%C3%BCno,2009

Sceny z leczenia Bruno z homoseksualizmu kultowe :-)

"Męska" wyprawa na polowanie z prawdziwymi mężczyznami i noc w namiotach....

Stalker, i mizoginiczny terapeuta-heteryk :-)

87. Data: 2009-12-09 13:01:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:37:03 +0100, michal napisał(a):

> Nie, o kielecczance

Kielczance.

> z dwoma teżetami w lesie.

Jeśli w swoim, to o mnie, znaczy się. Bo mój starczy za dwóch :-)
--

Ikselka.

88. Data: 2009-12-09 13:01:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:44:09 +0100, michal napisał(a):

> Można jeszcze bardziej pomieszać? :)

Przecież napisałam "historyjek"...
--

Ikselka.

89. Data: 2009-12-09 13:02:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:48:34 +0100, michal napisał(a):

> Mhm, lubię takie sukowate diabełki! :D

Wiem, takie z opowiadanek, bo w realu to Ty ogon pod siebie. Nie żeby jak
pies, ale...
--

Ikselka.

Do Marty...
Czy was coś pogryzło dotkliwie w zadki w weekend?
Dramatycznie...najlepsze j fotografce w Polsce.
Dramatycznie...najleprze sz fotografce w Polsce.
He..he