Re: Bar III - program dla prostakow?

From: "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Bar III - program dla prostakow?
Date: Thu, 6 Nov 2003 22:03:17 +0100
Sender: l...@p...onet.pl@bandurskiego.devs.futuro.pl

Widze, ze bar ma sporo obroncow na grupie :)

> Zastanawia mnie i dziwi popularnosc programow typu Bar. Dlaczego maja
> tak olbrzymia popularnosc, a dla mlodziezy sa wrecz "kultowe" ?

To sie nazywa totalna degrengolada.

> Dlaczego
> lubimy ogladac panienki po zawodowce, biegajace nago, obrzucajace sie
> wyzwiskami, poslugujace sie najczesciej partykulami "ten, no, tego".

To akurat wiem, ale nie powiem :)

> Na czym polega "slawa" tych ludzi (bo takie okreslenie mozna spotkac) ?

Daj spokoj, kto pamieta dzisiaj ludzi, ktorzy wystąpili w poprzednich big
barobrotherach.

> Zal mi prowadzacego ten program, pana Ibisza ktory musi wyciagac ich brudy
> na swiatlo dzienne, komentowac i zachwycac sie nimi. Jest on przykladem
jak
> dobry (w miare) prezenter moze stac sie szmatą.

Wg mnie nigdy nie byl dobry. Karierowicz i pustak. A teraz dodatkowo sie
zeszmacil.
No ale jak to niektorzy napisali to sie nazywa handel :)))

> Jak to oceniacie z psychologicznego punktu widzenia?

Co ciekawe nie bylo tutaj zadnej rzeczywiscie odpowiedzialnej wypowiedzi na
ten temat :(
Jak ktos ogląda, to probuje to wybielic. Jak nie oglada to atakuje.

P.S.
Szczegolnie pytanie o wiek bylo zenujące.
To, ze ktos jest starym zgredem i mu wszystko jedno naprawde nie jest
powodem do
chwalenia sie i wytykania komus mlodego wieku i buntowniczosci.
Ba, jest wręcz na odwrot. Zezgredzenia nalezy sie wstydzic a zar mlodosci
pochwalac.

Pozdrawiam
Lucjan