Bard Solidarności :-\

1. Data: 2018-11-07 22:34:23

Temat: Bard Solidarności :-\
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://natemat.pl/218063,corka-jacka-kaczmarskiego-
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

,,- Ojciec był sfrustrowany, agresywny, dużo pił. Zamykał się w swoim pokoju
i wpadał w ciągi. - Regularnie poszturchiwał mamę, ja kilka razy dostałam
od niego pasem, choć mama zawsze starała się mnie chronić - opowiada Volny
w rozmowie z "Dużym Formatem".
(...) Tego typu sytuacje sprawiły, że wraz z mamą uciekła do domu samotnej
matki. Volny miała 10 lat, gdy zobaczyła, jak Kaczmarski bije jej matkę, co
było dla Volny "potwornym wstrząsem", bo nigdy wcześniej tego nie widziała.
"Tylko słyszałam krzyki zza drzwi... wolę nie wracać do szczegółów".

Zdaniem Patrycji Volny, jej ojciec to kliniczny przykład narcyza, dla
którego nie liczyło się nic poza tym, czego on chce i jak widzi świat.
Volny mówi, że matka musiała usuwać ojca z jej pola widzenia, ponieważ go
irytowała, nie miał instynktu ojcowskiego i nie rozumiał małych dzieci. ,,

--
XL

2. Data: 2018-11-08 09:02:01

Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-07 o 22:34, XL pisze:
> [...]
> irytowała, nie miał instynktu ojcowskiego i nie rozumiał małych dzieci. ,,

A Twoje zdanie? W temacie "S", jej samej i jej bardów, instytucji
małżeństwa, bicia współmałżonków i dzieci itd?

3. Data: 2018-11-08 17:30:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

> A Twoje zdanie? W temacie "S", jej samej i jej bardów, instytucji
> małżeństwa, bicia współmałżonków i dzieci itd?

A czemu to wszystko razem?

--
XL

4. Data: 2018-11-08 20:21:00

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.11.18 um 09:02 schrieb Trybun:
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

> A Twoje zdanie? W temacie "S", jej samej i jej bardów, instytucji
> małżeństwa, bicia współmałżonków i dzieci itd?

Chyba zniszczy wszystkie tasmy, plyty i nagrania z Kaczmarskim oraz
zrewiduje swoje poglady na temat "S" oraz RWE?
A niezyjacy juz polsko-francuski malarz Balthasa Klossowski lubil
malowac koty i mlode, wyzywajace dziewczeta.
Potepic go, zniszczyc obrazy?

http://www.arterotismo.com/Balthus/index.htm

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2018-11-08 20:46:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

> Chyba zniszczy wszystkie tasmy, plyty i nagrania z Kaczmarskim

Nie mam i nie miałam ani jednej/jednego. O Kaczmarskim zawsze byłam jak
najgorszego zdania. Tak jak i o Wałęsie.

> oraz
> zrewiduje swoje poglady na temat "S" oraz RWE?

Znasz moje poglądy na temat ,,S" oraz RWE??

--
XL

6. Data: 2018-11-09 08:31:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-08 o 17:30, XL pisze:
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

> A czemu to wszystko razem?

Wszystko razem i każde z osobna to dobry/e temat/y na _tą_ grupę.

7. Data: 2018-11-09 08:32:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-08 o 20:21, silvio balconetti pisze:
> [...]
> A niezyjacy juz polsko-francuski malarz Balthasa Klossowski lubil
> malowac koty i mlode, wyzywajace dziewczeta.

Może sama wyjaśni jak się sprawy mają...

8. Data: 2018-11-09 08:33:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-08 o 20:46, XL pisze:

> Nie mam i nie miałam ani jednej/jednego. O Kaczmarskim zawsze byłam jak
> najgorszego zdania. Tak jak i o Wałęsie.

Jak to, skąd, z czego niechęć do Lecha, kiedy to 90% Polaków dostawało
orgazmu na sam jego widok?

9. Data: 2018-11-09 11:16:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jak to, skąd, z czego niechęć do Lecha,

Ludzie myślący od razu wiedzieli, że ktoś, kto podburza robotnikow, robi
,,rewolucję" i pomimo tego wciąż ŻYJE to W TAMTYCH WARUNKACH musiał być
wtyka i agent.

> kiedy to 90% Polaków dostawało
> orgazmu na sam jego widok?

Skąd Ty masz te procenty? - chyba stąd:
https://lawrenceville.jcanals.com/images/sites/lawre
nceville/labels/t5396986w2_1.jpg
Tu jest nawet 95 :-))))

A serio - te Twoje 90 % albo słabo myślało, albo ogromny procent wśród nich
to reszta bezpieki, WSI innych wszelkiego sortu ,,sympatykow" czerwonej
komuny.

--
XL

10. Data: 2018-11-09 11:21:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> to reszta bezpieki, WSI innych wszelkiego sortu ,,sympatykow" czerwonej

Czyli generalnie idioci.

--
XL

Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms