Bard Solidarności :-\

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Bard Solidarności :-\
From: XL <i...@g...pl>
Date: 07 Nov 2018 21:34:23 GMT

https://natemat.pl/218063,corka-jacka-kaczmarskiego-
o-dramatycznych-relacjach-z-ojcem-to-byl-dla-mnie-po
tworny-wstrzas

,,- Ojciec był sfrustrowany, agresywny, dużo pił. Zamykał się w swoim pokoju
i wpadał w ciągi. - Regularnie poszturchiwał mamę, ja kilka razy dostałam
od niego pasem, choć mama zawsze starała się mnie chronić - opowiada Volny
w rozmowie z "Dużym Formatem".
(...) Tego typu sytuacje sprawiły, że wraz z mamą uciekła do domu samotnej
matki. Volny miała 10 lat, gdy zobaczyła, jak Kaczmarski bije jej matkę, co
było dla Volny "potwornym wstrząsem", bo nigdy wcześniej tego nie widziała.
"Tylko słyszałam krzyki zza drzwi... wolę nie wracać do szczegółów".

Zdaniem Patrycji Volny, jej ojciec to kliniczny przykład narcyza, dla
którego nie liczyło się nic poza tym, czego on chce i jak widzi świat.
Volny mówi, że matka musiała usuwać ojca z jej pola widzenia, ponieważ go
irytowała, nie miał instynktu ojcowskiego i nie rozumiał małych dzieci. ,,

--
XL