Bard Solidarności :-\

11. Data: 2018-11-09 12:32:01

Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 11:16, XL pisze:

> Ludzie myślący od razu wiedzieli, że ktoś, kto podburza robotnikow, robi
> ,,rewolucję" i pomimo tego wciąż ŻYJE to W TAMTYCH WARUNKACH musiał być
> wtyka i agent.

Wszyscy żyli cały aktyw opozycyjny co najwyżej mógł trafić ( i trafiał)
do paki. Wałęsę dodatkowo chroniła sława, nie wykańcza się ot tak
laureata PNN.

> Skąd Ty masz te procenty? - chyba stąd:
> https://lawrenceville.jcanals.com/images/sites/lawre
nceville/labels/t5396986w2_1.jpg
> Tu jest nawet 95 :-))))
>
> A serio - te Twoje 90 % albo słabo myślało, albo ogromny procent wśród nich
> to reszta bezpieki, WSI innych wszelkiego sortu ,,sympatykow" czerwonej
> komuny.

To tylko tak orientacyjne. W trakcie moich pobytów w kraju często
pytałem różne osoby o Lecha. Były to z reguły pochlebne opinie, na
dodatek wypowiadane omdlewającym z ekstazy głosem.. W sumie fenomen -
wielbić tych którym zawdzięcza się to że nie ma mięsa czy papierosów.

12. Data: 2018-11-09 12:32:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 11:21, XL pisze:

nceville/labels/t5396986w2_1.jpg

> Czyli generalnie idioci.

A Ty byłaś za "Solidarnymi" czy miałaś jakąś inną opcję opozycyjną?

13. Data: 2018-11-09 12:34:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 08:33 schrieb Trybun:

> Jak to, skąd, z czego niechęć do Lecha, kiedy to 90% Polaków dostawało
> orgazmu na sam jego widok?

Sa moze jakies badania na ten temat? ;-)

A co do osoby Lecha W. to przed laty oponowalem przeciw jego lotnisku i
bylem za innym stosownym patronem. Koziolkiem Matolkiem. Nie posluchali. ;-)
Jaki kon jest, kazdy widzi, jak pisal uczony ksiadz. Ale jest inna
sprawa. Nie jest dobrze odrapywac pomniki, bo Polacy tak duzo ich nie
maja. OK, maja tysiace Janowpawlow drugich, Lechowkaczynskich oraz
roznych partyzantow. Wszystko to jednak ma znaczenie lokalne, bo LK ma
chyba tylko czcicieli w Gruzji, a JP2 obecny jest tylko w kosciolach
krajow 3 swiata (tablice i pomnik widzialem w Ekwadorze i Mozambiku).

Maria Curie uchodzi za Francuzke, Sienkiewicz i Lem sa znani
bibliotekarzom, moze Wajda i Polanski, ale zostali chyba wykluczeni z
narodu, a Kosciuszko, inaczej pisany i czytany znany jest Australijczykom.

A taki Nelson Mandela? Roznie o nim mowili i mowia, ale nie ruszaja, bo
oni tez nie maja nikogo kogo by ktos obcy kojarzyl. Zeby sie dogadac ze
soba pozostali przy angielskim i afrikaans (maja 11 jezykow
urzedowych!), wiec wielki Mandela zdobi lotniska, glowne place miast i
ulice tudziez place i ulice u sasiadow (np. Namibia, Mozambik).

Polacy sa jednak inni. Rozwalaja pomniki, kloca sie ze soba i z
sasiadami, a pozniej narzekaja na niezrozumienie i liza rany.

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2018-11-09 13:17:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Wszyscy żyli cały aktyw opozycyjny co najwyżej mógł trafić ( i trafiał)
> do paki. Wałęsę dodatkowo chroniła sława, nie wykańcza się ot tak
> laureata PNN.

Daj spokoj, sam w to nie wierzysz. Wałęsę Bezpieka przywiozła na strajk
łódką - pojawił się tam jak filip z konopi.
Mówiono i mówi się o tym cały czas.

> [...]
> dodatek wypowiadane omdlewającym z ekstazy głosem.. W sumie fenomen -
> wielbić tych którym zawdzięcza się to że nie ma mięsa czy papierosów.

Przecież po to był potrzebny Bezpiece.
Żeby został fenomenem - skierowanym do OKREŚLONEGO targetu.

--
XL

15. Data: 2018-11-09 13:19:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

nceville/labels/t5396986w2_1.jpg

> A Ty byłaś za "Solidarnymi" czy miałaś jakąś inną opcję opozycyjną?

Wtedy moje poglądy polityczne były w powijakach. Wiedziałam jedno - jeśli
ten facet żyje, to jest wtyką bezpieki.
I nadal tak uważam.

--
XL

16. Data: 2018-11-09 15:10:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 13:19, XL pisze:

> Wtedy moje poglądy polityczne były w powijakach. Wiedziałam jedno - jeśli
> ten facet żyje, to jest wtyką bezpieki.
> I nadal tak uważam.

Albo tak mała szkodliwość że nie warto było sobie nim głowy zawracać.
Wałęsę naprawdę trudno było wtedy (jak i teraz) posądzić że był mózgiem
"S", tak że po jego śmierci "Solidarność" by się rozpadła, w SB raczej
nie pracowali durnie.

17. Data: 2018-11-09 15:11:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 13:17, XL pisze:

> Daj spokoj, sam w to nie wierzysz. Wałęsę Bezpieka przywiozła na strajk
> łódką - pojawił się tam jak filip z konopi.
> Mówiono i mówi się o tym cały czas.

Ale są to dane niepotwierdzone. I o co chodzi, o jeden jedyny strajk co
do którego są wątpliwości? Co w sumie było w nim takiego wiążącego że
każdy krytyk Lecha na to się powołuje?

nceville/labels/t5396986w2_1.jpg

> Przecież po to był potrzebny Bezpiece.
> Żeby został fenomenem - skierowanym do OKREŚLONEGO targetu.

Ja nie o nim a o rodakach i ich zachowaniu..

18. Data: 2018-11-09 15:13:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 12:34, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> Polacy sa jednak inni. Rozwalaja pomniki, kloca sie ze soba i z
> sasiadami, a pozniej narzekaja na niezrozumienie i liza rany.

Podpisuje się pod większością powyższego. Natomiast chciałbym nawiązać
do ostatniego zdania, o tej "inności Polaków". Faktycznie tak jest, ale
z czego to się bierze? Naleciałości od czasów rozbiorów, które dzisiaj
są podsycane przez źle do Polski i Polaków usposobione siły? Czemu tak
właściwie ma służyć to szarganie autorytetów ludzi poważanych i
szanowanych w Kraju i za granicą, a kreowanie na bohaterów jakichś mocno
wątpliwych person, jak nie celowym ośmieszaniu nas, pokazywaniu że
"Polaczek" tak właściwie nie zasługuje na to aby mieć swój kraj?

19. Data: 2018-11-09 15:50:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.11.2018 o 09:02, Trybun pisze:
> [...]

Bez sensu. Ojca musiała dziecku z pola widzenia usuwać? Jeśli już, to
musiała córkę usuwać z pola widzenia ojca.

Ewa

20. Data: 2018-11-09 15:55:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Albo tak mała szkodliwość że nie warto było sobie nim głowy zawracać.

Mała szkodliwość dla kogo? Chyba dla Bezpieki i WSI. Wręcz niezbędność!
Dzięki Wałęsie komuna mogła nadal trwać - pod płaszczykiem przemian
,,towarzysze" przejęli, co tylko było do przejęcia. Niby skąd się wzięły te
wpływy i fortuny ,,nowych" bonzów?

> Wałęsę naprawdę trudno było wtedy (jak i teraz) posądzić że był mózgiem
> "S",

Oczywiście, że nie był. Jak zwykły półgłówek mogłby nim być?! Ale już
STEROWANY półgłówek wiernie wykonujący instrukcje i donoszący - jak
najbardziej.

> tak że po jego śmierci "Solidarność" by się rozpadła, w SB raczej
> nie pracowali durnie.

Oczywiście, że nie durnie - skoro legenda zwykłego półgłówka w roli mózgu
Solidarności wciąż trwa. :-\

--
XL

Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms