Bardzo lamerskie (xxx)

1. Data: 2004-10-28 20:20:26

Temat: Bardzo lamerskie (xxx)
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądam sobie od czasu do czasu Wasze prace (teraz zdjęcia ze spotkania -
śliczna różyczka, obrazek ogrodniczki, ogrodnika - to moje typy) i mam taką
wątpliwość: krzyżykuję sobie wzór na kanwie. Akurat teraz jest to bukiet
trzech róż, do tego szlaczek z dwóch boków. I zostaje dużo niezajętego
miejsca. Miałam zamiar zapełnić to wszystko tłem, jakimś neutralnym kolorem,
żeby kanwy nie było widać, ale zauważyłam na zdjęciach, że tego nie robicie.
Tylko wzór, a wokół kanwa jak najbardziej widoczna. No i
zgłupiałam...czyżbym się zakrzyżykowywała bez potrzeby? ;-)

S.

1. Data: 2004-10-28 20:28:47

Temat: Re: Bardzo lamerskie (xxx)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:

> [...]
> ale zauważyłam na zdjęciach, że tego nie robicie. Tylko wzór, a wokół
> kanwa jak najbardziej widoczna. No i zgłupiałam...czyżbym się

hmmm... pytanie testowe: czy to, co nazywasz kanwą, to tkanina typu
aida, czy kanwa, czyli takie mocno dziurawe coś? Jednym słowem, czy
bardziej przypomina to:
http://www.sewandso.co.uk/ran1007-0.html
czy to:
http://www.sewandso.co.uk/ran476-0.html ?
Jeśli to pierwsze, to nie musisz się przepracowywać. Jeśli to drugie, to
wypadałoby :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-28 20:55:37

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| http://www.sewandso.co.uk/ran476-0.html ?
| Jeśli to pierwsze, to nie musisz się przepracowywać. Jeśli to drugie, to

Aida to nie jest na 100% (szkoda!). Kanwa, z tym, że nie "jednonitkowa" a
"dwunitkowa".Na jednej stronie znalazłam ten typ pod nazwą "tkanina
usztywniona", generalnie to jest ten sam materiał, jaki w pasmanteriach
sprzedają z nadrukiem, tyle że ja dostałam kiedyś duży kawał w prezencie, po
prostu z metra cięte. Wciąż masy niewykorzystane leżą w szufladzie. Czyli
jednak pracowita być muszę:-(

S.

1. Data: 2004-10-28 21:06:51

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:
> [...]
> prostu z metra cięte. Wciąż masy niewykorzystane leżą w szufladzie. Czyli

Ja bym była :) Niektóre dziewczyny się tym oczywiście nie przejmują i
jeśli dziurki nie są jakieś super wielkie,a kanwa w potwornym kolorze,
to podkładają pasujący papier i już, ale dla mnie to trochę już "nie
takie", tzn. te dziurki mimo wszystko są za duże... Możesz trochę
próbować przyspieszyć robotę i grubszą nicią zrobić tło półkrzyżykiem,
zawsze to oszczędzi czas, tyle że pieniążków na nici pójdzie więcej.

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl