Bardzo mały grzejnik elektryczny

1. Data: 2010-10-11 14:00:55

Temat: Bardzo mały grzejnik elektryczny
Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Spotkał się ktoś z takim bardzo małym grzejnikiem elektrynym przenośnym,
o mocy powiedzmy 400 W? Słyszałem kiedyś o takich matach grzejnych, ale
nie widziałem.
To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na
kształt olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

________MAT_______

2. Data: 2010-10-12 07:22:41

Temat: Re: Bardzo mały grzejnik elektryczny
Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
> [...]
> To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na
> kształt olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

Kiedys na giełdzie z klamorami po Niemcu, w Sandomierzu widziałem taki mały
olejaczek, dosłownie miniaturka (tak może 30x30x15) i zastanawiałem się na
co to komu potrzebne takie cudo? Pewnie miało 500W.
Tak, że na pewno są ale chyba nie w handlu u nas.

P.

3. Data: 2010-10-12 07:26:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> wrote in message

> [...]
> na
> co to komu potrzebne takie cudo? Pewnie miało 500W.
> Tak, że na pewno są ale chyba nie w handlu u nas.

Były kiedyś na Allegro - do podgrzewania małych pomieszczeń np. łazienki,
albo takich, gdzie temperatura nie powinna spaść poniżej zera.

4. Data: 2010-10-12 10:18:12

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To nie ma być promiennik ani wentylokonwektor tylko raczej coś na kształt
> olejowego-nieduża temperatura powierzchni i bezgłośny.

farelka - mala, przenosna, niestety moc 1000W + 2000 W (chociaz dosc dawn
temu widzialem i takie na 500W +500W)

5. Data: 2010-10-12 11:16:49

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

może taki
http://allegro.pl/grzejnik-olejowy-700w-absolutna-ok
azja-i1252822384.html

Tomasz

6. Data: 2010-10-12 13:50:20

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> może taki
> [...]

albo:
http://www.nokaut.pl/grzejniki/grzejnik-elektryczny-
konwekcyjny-f18-classic-atlantic-500-w.html

7. Data: 2010-10-19 10:25:03

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-12 15:50, JeSt pisze:

> [...]
>>

> albo:
> http://www.nokaut.pl/grzejniki/grzejnik-elektryczny-
konwekcyjny-f18-classic-atlantic-500-w.html

Dzięki, takie to znalazłem, ale chodzi o przenośny. Tak by żonie
postawić pod biurkiem, by się nogi grzały.

________MAT_______

8. Data: 2010-10-19 10:30:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.medyk1.pl/go/_info/?id=622

9. Data: 2010-10-19 17:25:58

Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:4cbd7218$...@n...home.net.pl...
> W dniu 2010-10-12 15:50, JeSt pisze:
>>

> Dzięki, takie to znalazłem, ale chodzi o przenośny. Tak by żonie postawić
> pod biurkiem, by się nogi grzały.

________MAT_______

Niby co stoi na przeszkodzie postawić ten grzejnik pod biurkiem?
Tak na marginesie to do takich celów wystarczył by może 100W
lub bamboszki elektryczne.

10. Data: 2010-10-21 07:08:49

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 19:25, JeSt pisze:

> [...]
>
> Niby co stoi na przeszkodzie postawić ten grzejnik pod biurkiem?
> Tak na marginesie to do takich celów wystarczył by może 100W

No właśnie!
Dzięki panslavista!

łopata do odśnieżania
Kuchnia - jakie fronty feblowe ?
product: NIKE RT1 series shoes
CA christian-audigier,blac- label,polo,parish
Okna trójszybowe - warto dopłacić ?