Bardzo prosze o komentarz do wynikow lab. krwi

1. Data: 2002-04-22 04:38:07

Temat: Bardzo prosze o komentarz do wynikow lab. krwi
Od: Sebastian <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2002-04-22 08:12:46

Temat: Re: Bardzo prosze o komentarz do wynikow lab. krwi
Od: <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WBC 5.6x10e3
> RBC 4.49x10e6
> HGB 13.0
> HCT 41.1
> MCV 91.5
> MCH 29.0
> MCHC -31.6
> PLT 236x10e3

A moze jest gdzies jakas strona z podanymi normami
i opisem co ewentualne odchylki moglyby znaczyc ?

3. Data: 2002-04-22 09:30:31

Od: "Igojsim" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

RBC 4.49x10e6 - ponizej normy
HGB 13.0 - ponizej normy
HCT 41.1 - ponizej normy
MCHC 31.6 - ponizej normy

Skonsultuj to lepiej z lekarzem a nie na liscie.

4. Data: 2002-04-22 16:44:01

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 22 Apr 2002 10:30:31 +0100, "Igojsim" <i...@i...pl>
wyskrobal sobie:

>RBC 4.49x10e6 - ponizej normy
>HGB 13.0 - ponizej normy
>HCT 41.1 - ponizej normy
>MCHC 31.6 - ponizej normy
>
>Skonsultuj to lepiej z lekarzem a nie na liscie.

jak ponizej normy??
wg moich danych wszystko miesci sie w normie choc raczej w poblizu
dolnej granicy :-)

CanoE

5. Data: 2002-04-22 19:06:29

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym sie tak nie spieszyla z podawaniem czy powyzej czy ponizej, bo
wszystko zalezy od aparatu na ktorym jest oznaczana probka i od
standaryzacji metody. To co w jednej pracowni jest jeszcze w normi w innej
moze byc ponizej. Stad rozbierzne zdania na ten temat. A co do norm to kazda
sznujaca sie pracownia analityczna na wyniku obok wartosci oznaczonych
podaje zakres norm.
A co do tych konkretnie wartosci to wg norm z mojej pracowni to mieszcza sie
przy dolnej granicy.
violeczka
Uzytkownik "CanoE" <C...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wyskrobal sobie:

> jak ponizej normy??
> wg moich danych wszystko miesci sie w normie choc raczej w poblizu

ZINAXIN
dietetyk - Wrocław
Wysoka goraczka...
plomienna twarz, dekoncentracja po krotkim wysilku
Predkość rośnięcia włosów ;-)