Bardzo tajemniecza roślina

21. Data: 2004-06-22 05:51:08

Temat: Re: Bardzo tajemniecza roślina
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:46d6.00000000.40d7bf60@newsgate.onet.pl...

| jakiś malarz na niego wszystkie farby wylał.Sama żywa abstrakcja.

Widzieliśmy go u Bogusława. Ciekawe, czy też taki ekspansywny? W teorii
kolorowe powinny być "łagodniejsze", ale jak patrzę na houttuynię, to wątpię
w teorię:-(

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2004-06-22 06:48:21

Temat: Re[2]: Bardzo tajemniecza roślina
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Basia przeczytałem:

BK> kolorowe powinny być "łagodniejsze", ale jak patrzę na houttuynię, to wątpię
BK> w teorię:-(

Ja uprawiam ją w pojemniku bezodpływowym na tarasie.
Jakoś nie prowadzi ekspansji za pojemnik.
Krzysztof Marusiński

kosaćce
Problem z kwitnacymi iglakami
OT-normy zachowania