Co nas pociaga w ogrodach ?

1. Data: 2004-06-11 18:05:25

Temat: Co nas pociaga w ogrodach ?
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Co nas pociąga w ogrodach skoro ogrody są przewidywalne?
Przecież wiadomo co i kiedy zakwitnie, wypuści liście, wykiełkuje.
Wiadomo kiedy przycinać gałęzie, co i na jaki kolor i kiedy się przebarwi.
Ba! Nawet wiadomo jakie przysoty będzie miała każda z roślin.
Rzucam taki luźny temat ponieważ nudzę się bez ... Ogrodu.

--
-Crimson-

2. Data: 2004-06-11 18:32:24

Temat: Re: Co nas pociaga w ogrodach ?
Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 20:05:25 +0200, Crimson wrote:

> [...]
> Ba! Nawet wiadomo jakie przysoty będzie miała każda z roślin.
> Rzucam taki luźny temat ponieważ nudzę się bez ... Ogrodu.

Ty to masz dobrze. Ja jestem inzynierem i zjawiska o ktorych mowisz bylyby
dla mnie idealem ogrodu. Jednak otoczenie (srodowisko) nie pozwala aby
twoje zalozenia pozostaly prawdziwe. Nic w ogrodzie nie dzieje sie zgodnie
z ksiazkowym zapisem.

I to jest piekne.

--
vpw (2004-06-11 20:31:07)

3. Data: 2004-06-11 18:35:53

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson napisał w wiadomości: ...
>Co nas pociąga w ogrodach skoro ogrody są przewidywalne?
>Przecież wiadomo co i kiedy zakwitnie, wypuści liście, wykiełkuje.
>Wiadomo kiedy przycinać gałęzie, co i na jaki kolor i kiedy się przebarwi.

Acha, przewidywalne :-) czesto kwitnie nie to co wydawalo nam sie, ze
kupilismy, po kazdej zimie cos nie rosnie, bo albo zmarzlo, albo wygnilo i
jest okazja do zrobienia nowych zakupow, jade tam jezeli to mozliwe co dzien
i za kazdym razem jest inaczej, wyczekuje sie na te rosliny, ktore rosna i
kwitna pierwszy raz, a poza tym cisza, spokoj, swieze powietrze.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-06-11 18:44:23

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:

> [...]
> Ba! Nawet wiadomo jakie przysoty będzie miała każda z roślin.
> Rzucam taki luźny temat ponieważ nudzę się bez ... Ogrodu.

Jeżeli chcesz być szczęśliwy godzinę - to się upij,
jeżeli chcesz być szczęśliwy rok - to się ożeń
a jeżeli chcesz być szczęśliwy całe życie - załóż sobie ogród...

takie kiedyś słyszałam.

Osobiście dopiero zaczynam a już dostałam małego zajoba.
Bierzmy przykład z góry. Najwyższa instancja też zaczeła od ogrodu (ponoć)
:-)
amw

5. Data: 2004-06-11 19:13:50

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
> Ba! Nawet wiadomo jakie przysoty będzie miała każda z roślin.
> Rzucam taki luźny temat ponieważ nudzę się bez ... Ogrodu.

Niby wiadomo - chyba, że przyjdzie mój pies i zeżre :( Właśnie pozbyłam się
w te sposób hortensji bukietowej....:(

Joanna - uboższa o kolejne zielsko...:(

6. Data: 2004-06-11 19:28:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Crimson" <c...@g...de> wrote in message news:cacs8i$ejp$1@korweta.task.gda.pl...
> Co nas pociąga w ogrodach skoro ogrody są przewidywalne?

Gleboko sie mylisz. Nie wiadomo, co kiedy i jak wyrosnie, zakwitnie,
jak bardzo sie rozrosnie, a moze szlag je trafi. Wsadzasz w ziemie nasionko,
a po kilku latach nagle cos Ci z niego wyrasta. Albo nie wsadzasz, ale Ci
wyrasta (chodzi mi o rosliny :-)).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-06-11 19:56:01

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeżeli chcesz być szczęśliwy rok - to się ożeń
> a jeżeli chcesz być szczęśliwy  całe życie - załóż sobie ogród...

Jeżeli chcesz być szczęśliwy całe życie - zostań ogrodnikiem
takie kiedyś słyszałem
więc ...zostałem ogrodnikiem...;)

Pozdrawiam
Jack

8. Data: 2004-06-11 19:58:05

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości
> Co nas pociąga w ogrodach skoro ogrody są przewidywalne?

Oj, w ogrodzie nic się nie da przewidzieć, bo nawet jeśli nie przemarznie
lub nie zjedzą tego robale to na wiosne wyrośnie jeszcze większe i jeszcze
piękniejsze !!!

> Przecież wiadomo co i kiedy zakwitnie, wypuści liście, wykiełkuje.

Niby wiadomo ale są pewne opóźnienia w czasie i przestrzeni ;-D

> Wiadomo kiedy przycinać gałęzie, co i na jaki kolor i kiedy się przebarwi.

I to jest najpiękniejsze, że po pstrokatej Wiośnie przychodzi bogate Lato a
potem stylowa Jesień i majestatyczna Zima.

> Ba! Nawet wiadomo jakie przyroty będzie miała każda z roślin.

Oby jak największe !!!

> Rzucam taki luźny temat ponieważ nudzę się bez ... Ogrodu.
>
> --
> -Crimson-

Nie wiem co jest w tym zbiorze barw, roślin, owadów, ptaków i innych grzybni
że po męczących godzinach pracy za pierona nie chce mi się wchodzić do domu
tylko bym chodziła boso po trawniku ... przecież może mnie coś ugryźć i
jakie to niehigieniczne ;-)

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-06-11 20:46:33

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chcesz być szczęśliwy całe życie - zostań ogrodnikiem
> takie kiedyś słyszałem
> więc ...zostałem ogrodnikiem...;)
>
> Pozdrawiam
> Jack

Hym...... to może mi powiesz w sekrecie ile się płaci ogrodnikowi i czy
to uczciwa stawka? :-)
amw

10. Data: 2004-06-11 21:58:39

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hym...... to może mi powiesz w sekrecie ile się płaci ogrodnikowi i czy
> to uczciwa stawka? :-)
> amw

Hym...to zależy za co sie płaci
gdybym miał swiadomość ze moje stawki są mogą być nieuczciwe to natychmiast
zmieniłbym je w uczciwe...;)

Pozdrawiam
Jack

Relacja z Karwiny