Bateria kuchenna

1. Data: 2006-10-20 11:47:38

Temat: Bateria kuchenna
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Stoję przed dylematem: bateria zlewozmywakowa z wyciąganą wylewką czy też
bez (nie mam zmywarki, ale za to 2 komory zlewu)?
Czy jeżeli z wyciąganą wylewką to jak kupię taką za 200 PLN nie zepsuje się
zaraz? Jaka firma "słynie" z baterii do kuchni?
Proszę o wszelkie uwagi na temat, a także czy firma deante (podoba mi się
tej firmy zlewozmywak z serii Avena) jest ok?

Proszę o pomoc, za którą z góry dziękuję
Renee

2. Data: 2006-10-20 12:35:48

Temat: Re: Bateria kuchenna
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Oct 2006 13:47:38 +0200 _Renee_ wrote:

> Stoję przed dylematem: bateria zlewozmywakowa z wyciąganą wylewką czy też
> bez (nie mam zmywarki, ale za to 2 komory zlewu)?

IMHO niezbyt przydatny gadżet, chociaż mam taką (Blue Water Delaware)..
Łatwość, z jaką można dzięki temu popierdzielstwo wychlapać całą kuchnię
wprost poraża :)

Natomiast mam takową w łazience w wanience do prania/namaczania/kąpania
nadchodzącego człowieka i z niej akurat jestem bardzo zadowolony (KFA).

> Czy jeżeli z wyciąganą wylewką to jak kupię taką za 200 PLN nie zepsuje się
> zaraz? Jaka firma "słynie" z baterii do kuchni?

Moze weź KFA, mają dość długawą gwarancję i dostęp do części jest łatwy.

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

3. Data: 2006-10-20 13:00:12

Od: "aliali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renee <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> tej firmy zlewozmywak z serii Avena) jest ok?
>
> Proszę o pomoc, za którą z góry dziękuję

Też się zastanawiałem nad tym niedawno. Teraz mam zlew narożny z dwoma
komorami i baterię Blue Water Nevada. Kierując się niezbyt pochlebnymi
opiniami w necie o tych z wyciąganą wylewką kupiłem bez i jakoś nie brakuje
mi tego gadżetu.

4. Data: 2006-10-20 13:21:18

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renee napisał(a):
> [...]
> Proszę o wszelkie uwagi na temat, a także czy firma deante (podoba mi się
> tej firmy zlewozmywak z serii Avena) jest ok?

Mi się taką baterię (Teka) bardzo fajnie użytkuje. Znakomicie ułatwia
opłukanie w zlewie dużych garów, blach bez rozchlapywania wody dookoła i
bez zbędnej gimnastyki. Polecam

Pozdrawiam
Krzysiek.

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Mlodziezowe mebelki sosnowe
belki stropowe- stare budownictwo (dłuższe raczej)
Jaka wiertarka
Szprosy
Odkurzacz do domu z kominkiem