Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu

11. Data: 2009-08-19 20:41:21

Temat: Re: Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h6hn1m$ca3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Bardzo dziękuję Wam za rady i sugestie. Tak jak przypuszczałem to
> "bezdotykowe cudo" ma zarówno swoje wady, jak i zalety ;)).
> Wydając jednak na w miarę porządną zwykłą baterię ok.500-600zł, chyba
> jednak dorzucę kolejne 600zł i za ok.1200zł kupię "bezdotykowy bajer" ze
> zintegrowanym mieszalnikiem ciepłej i zimnej wody, a z tego co słycsałem
> od sprzedawcy (nie z marketu), to baterie wystarczają na ok.2-3 lata.
> Pozdrawiam serdecznie,

Ja mam po prostu swoją umywalkę i nie mam fobi mikrobów. Powodzenia!

12. Data: 2009-08-19 20:43:39

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> dorzucę kolejne 600zł i za ok.1200zł kupię "bezdotykowy bajer" ze
Zrobienie nawet największego głupstwa da sie uzasadnić;)))

Kris

13. Data: 2009-08-19 21:01:27

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobienie nawet największego głupstwa da sie uzasadnić;)))
>

> --
> Pozdrawiam
>
> Kris

Wybacz, ale nie uważam tego, za głupstwo, ale za chęć posiadania czegoś, co
będzie dla mnie bardziej funkcjonalne. Kwota jest dla mnie do
zaakceptowania, a taki zakup jest na lata. Oczywiście jest to tylko moje
zdanie ;)
Pozdrawiam
Jarek

14. Data: 2009-08-19 21:09:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 23:01:27 +0200, Jarek napisał(a):

> [...]
> będzie dla mnie bardziej funkcjonalne. Kwota jest dla mnie do
> zaakceptowania, a taki zakup jest na lata. Oczywiście jest to tylko moje

Samo urządzenie i dla mnie jest fajne i pożądane, wiele ułatwia na pewno,
ale choć spokojnie mogłabym sobie finansowo na nie pozwolić, to jednak dla
zasady mówię "nie" - i pytam: skąd się bierze aż taka cena za takie, za
przeproszeniem, gówienko?
Podobnie nie kupuję innych rzeczy, których cena wydaje mi się wzięta z
sufitu. No ale to już inna bajka z ceną - taka bateria wg mnie powinna
kosztować najwyżej 400 zł.

--

Ikselka.

15. Data: 2009-08-20 05:54:44

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobnie nie kupuję innych rzeczy, których cena wydaje mi się wzięta z
> sufitu. No ale to już inna bajka z ceną - taka bateria wg mnie powinna

Zgadzam się z Tobą co do tego, że cena nie jest niska - może to kwestia
jakości i wykonania, a co za tym idzie, trwałości baterii. Podobnie jak z
samochodami, ceny są różne. Kogo stać i lubi tą markę, kupi sobie Mercedesa,
dla innego użytkownika wystarczającym będzie np.Maluszek. I o to chodzi -
każdy ma jakiś wybór ;)
Pozdrawiam,
Jarek

16. Data: 2009-08-20 08:18:32

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samochodami, ceny są różne. Kogo stać i lubi tą markę, kupi sobie
> Mercedesa, dla innego użytkownika wystarczającym będzie np.Maluszek. I o

Nie ma prostego przełożenia cena= jakość
Lepiej co 5 lat wymienic baterię za 400zł niz kupic jedną, niepraktyczną
zreszta za 1200zł. Bo ona 12 lat nie posłuży zapewne(made in China;)))).
Niepraktyczna dla mnie z jednego powodu- niema możliwości wygodnej zmiany
temperatury wody. A włazience często jest tak ze potrzebuje zimniejszej albo
cieplejszej wody.
A wymienianie w zaletach tego że po skorzystaniu z toalety nie trzeba
dotykać bateri to jest właśnie uzasadnianie na siłę sensu głupiego zakupu.
To samo z tymi brudnymi rekoma że nie trzeba dotykać baterii.
Dom to nie miejsce publiczne, w domu z umywalki korzystają przeważnie tylko
domownicy więc z utrzymaniem higieny nie ma problemu.
Taka bateria to dobry patent do miejsc publicznych ale montaż jej w domu
moim zdaniem niczemu nie służy(no chyba że znajomym się chcemy pochwalić że
u nas w łazience to takie cuda mamy jak w w WC w Kauflandzie;)).
Ale oczywiście każdy robi tak jak chce/lubi.
No i podstawowa wada dyskwalifikujaca taki gadżet to jego cena.
Ale to dla niektórych jest zaleta.
Znam ludzi(na szczęśćie nie sa to mioi bliscy znajomi) którzy wyposazając
dom kierowali się cena urzadzeń i armatury. I teraz swoim znajomym
wuymieniaja bez przerwy: pralkę kupilismy za 8tys, lodówke za 11ty, baterie
po 1500zł itp. A suma sumarum ich dom i wyposażenie wygląda strasznie
kiczowato. Ale to ich sprawa.
Ja uważam że powinno się kupować rzeczy ładne i praktyczne a nie drogie i
firmowe.

Krzysiek

17. Data: 2009-08-20 09:30:49

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strasznie kiczowato. Ale to ich sprawa.
> Ja uważam że powinno się kupować rzeczy ładne i praktyczne a nie drogie i

Tylko widzisz, mi zupełnie nie chodzi o zaimponowanie znajomym, a powtarzam
po raz kolejny, o funkcjonalność użytkową. Uważam, że przesadzasz z tym, że
każdy kto kupuje coś drogiego, kieruje się głównie tym, aby tym zakupem
walić znajomych po oczach.
Wielokrotnie używałem takich baterii w hotelach i przyznam, że właśnie to
"natchnęło" mnie do rozważań na temat zakupu.
Pozdrawiam,
Jarek

18. Data: 2009-08-20 09:41:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielokrotnie używałem takich baterii w hotelach i przyznam, że właśnie to
> "natchnęło" mnie do rozważań na temat zakupu.

Głupie, chyba, że masz HIVa, a domownicy jeszcze nie. W dobrych hotelach
nadal stosowane sa ręczniki, tym razem jako taśmy bez końca.

19. Data: 2009-08-20 09:46:26

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wielokrotnie używałem takich baterii w hotelach i przyznam, że właśnie to
> "natchnęło" mnie do rozważań na temat zakupu.

Ale ja jakoś zupełnie nie widzę tej przewagi funkcjonalnej w użytku domowym.
Widzę wręcz wady które już przedstawiłem.

20. Data: 2009-08-20 09:54:13

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h6j63i$u2c$1@newsread.aster.pl...

> Ale ja jakoś zupełnie nie widzę tej przewagi funkcjonalnej w użytku
> domowym. Widzę wręcz wady które już przedstawiłem.

Największa wada to brak wygodnej regulacji temperatury wody i konieczność
podkładania dłoni pod baterie aby woda ponownie zaczeła lecieć

Krzysiek

Załozenie termy - Cena
Cyfra+ - jaki telewizor?
bita śmietana blenderem