Bateria umywalkowa z dluga wylewka

1. Data: 2010-10-17 17:21:41

Temat: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje stojacej, jednootworowej baterii do umywalki. Zalezy mi aby
zasieg wylewki byl wiekszy niz 12 cm. Byloby idealnie, gdyby stylem byla
zblizona do Kludi Zenta - pasowalaby do wannowej -
http://www.kludi.com/uk/produkte-situationen.php?id=
860&serid=38&sit=1
i kosztowala do 500 zl :-)

Niestety zeby sprawdzic rozmiary armatury w sieci zwykle trzeba sie
mocno naklikac. Moze ktos sie natknal lub mial podobny problem?

DO tej pory znalazlem Villeroy & Boch Cult o zasiegu 13,5 cm jednak cena
zwalila mnie z krzesla (ponad 1100 zl)
http://www.sanitairwinkel.net/shop/images/272625.jpg

oraz Armature Brylant
http://www.grupa-armatura.pl/oferta/baterie/umywalko
we/stojace/brylant___/
ktora mnie jakos nie przekonuje wygladem.

Powoli zaczynam sie zastanawiac nad kupieniem zlewozmywakowej :-)

--
NotBear

2. Data: 2010-10-17 17:27:37

Temat: Re: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

NotBear <p...@i...pl> napisał(a):

>Powoli zaczynam sie zastanawiac nad kupieniem zlewozmywakowej :-)

A krotsze z odchylana koncowka? Wtedy strumien wody mozna skierowac bardziej na
srodek umywalki.
Chyba, ze chodzi o cos innego....

3. Data: 2010-10-17 19:34:20

Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-17 19:27, Przesmiewca pisze:
> A krotsze z odchylana koncowka?

Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
widzialem tylko w bidetowych.

--
NotBear

4. Data: 2010-10-17 20:57:23

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
> widzialem tylko w bidetowych.

Tak, wielu producentów ma w ofertach: baterie bidetowe.
I nie panikuj, że to do mycia krocza - najczęściej, z tego co widziałem w
sklepach, w serii producenckiej taka bateria bidetowa nie różni się niczym
od zwykłej umywalkowej, poza tym, że ma właśnie końcówkę umożliwiającą
kierowanie strumienia.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

5. Data: 2010-10-18 10:48:22

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-17 19:21, NotBear pisze:
> Poszukuje stojacej, jednootworowej baterii do umywalki. Zalezy mi aby
> zasieg wylewki byl wiekszy niz 12 cm.

http://perfexim.com.pl/serwisy/nexe/rysunki/rys_3385
.pdf

KJ

6. Data: 2010-10-18 19:08:10

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

NotBear <p...@i...pl> napisał(a):

>Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
>widzialem tylko w bidetowych.

Sa i to nie bidetowe, ale nie spodziewaj sie, ze bedziesz mogl sterowac strumieniem
po calej umywalce. Zakres jest dosc ograniczony, ale pare cm da sie tym sposobem
uzyskac.

7. Data: 2010-10-19 08:41:57

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadnij do OBI tam sporo ciekawych rzeczy (beterie interesujące kształtem po znośnych
cenach) zobaczysz.

-----

8. Data: 2010-10-19 20:37:52

Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-18 12:48, KJ Siła Słów pisze:
> http://perfexim.com.pl/serwisy/nexe/rysunki/rys_3385
.pdf

Dzieki, niestety to w zupelnie innym stylu i musialbym wymienic reszte
armatury w lazience

--
NotBear

9. Data: 2010-10-19 20:40:57

Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 10:41, ąćęłńóśźż pisze:
> Wpadnij do OBI tam sporo ciekawych rzeczy (beterie interesujące kształtem po
znośnych cenach) zobaczysz.

Nie wiem jak w innych miastach, ale wroclawskie Obi (szczegolnie to przy
Dlugiej) odstaja w dol od konkurencji. Ale bylem juz posadzony tutaj o
reklamowanie innej sieci, wiec na tym zakoncze.

Wiekszosc wyposazenia swojej lazienki kupilem wysylkowo.

--
NotBear

[WAW] Do oddania szafka.
Male miksery 450 wat.
OD WCZORAJ...
see south star thamanna dress changing videos shooted in hidden cam
Prośba o pomoc w narysowaniu signaturki