Baterie i wezyki

1. Data: 2002-03-16 14:08:43

Temat: Baterie i wezyki
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie macie problemow z wezykami do baterii umywalkowych badz
zlewozmywakowych takich w oplocie metalowym?
Taki wezyk spowodowal totalne zalanie mieszkania ...
Jestem w ciezkim stesie po powodzi i mysle o wpakowaniu baterii w sciane(bedzie
spokoj).Tylko ze takie w scianie sa brzydkie...
Bolo

1. Data: 2002-03-16 16:13:55

Temat: Re: Baterie i wezyki
Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie macie problemow z wezykami do baterii umywalkowych badz
> zlewozmywakowych takich w oplocie metalowym?
> Taki wezyk spowodowal totalne zalanie mieszkania ...
Kilka miesiecy temu pekl u nas w lazience o pierwszej w nocy, a
tydzien temu o tej samej godzinie u naszego sasiada w kuchni. /Czy to jest
pora, kiedy pekaja wezyki?/. My szczesliwie szybko zakrecilismy wode, ale i
tak przeszla przez dwa pietra, a u starszego pana powodz byla straszna, bo
nie mogl dotrzec do zaworu. Wymienilismy wezyki na nowe. Tamte podobno byly
bez atestu. Tak powiedzieli w sklepie. Az strach pomyslec, co by sie dzialo,
gdyby nikogo nie bylo w tym czasie w domu.

1. Data: 2002-03-18 09:51:20

Temat: Odp: Baterie i wezyki
Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiłem taki wężyk w Castoramie.
Czy mam drżeć, że mnie zaleje, bo nie pytałem o ATEST?

Przemo

1. Data: 2002-03-18 10:17:36

Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miałem raz podobną akcje, ale bylo to spowodowane skreceniem wezyka podczas
montazu i w efekcie pekl po jakims czasie. trzeba na to zwracac uwage
podczas montazu (dokrecac trzymajac drugim kluczem za nasade wezyka)

JP

1. Data: 2002-03-18 10:48:37

Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka miesiecy temu pekl u nas w lazience o pierwszej w nocy, a
> tydzien temu o tej samej godzinie u naszego sasiada w kuchni. /Czy to jest
> pora, kiedy pekaja wezyki?/.

O tej porze kupa ludzi idzie spać - zużycie wody spada, więc rośnie
ciśnienie w instalacji.

Czy te wężyki były zamocowane na zimnej wodzie czy na ciepłej ?
I jakiego koloru miały pasek ? Podobno niebieskie są tylko do wody
zimnej a czerwone do ciepłej. Widziałem też wężyki z oboma paskami
i niebieskim i czerwonym.
Slaw

1. Data: 2002-03-18 11:06:00

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Mar 2002 11:48:37 +0100, Sławomir Mateuszczyk
<s...@y...com> wrote:

> [...]
>I jakiego koloru miały pasek ? Podobno niebieskie są tylko do wody
>zimnej a czerwone do ciepłej. Widziałem też wężyki z oboma paskami

W którym miejscu szukać tego paska? Bo ja nie zauważyłem jak przykręcałem u
siebie. W ogóle to złapałem cykora i nie mogę się doczekać, kiedy pójdę do
domu i posprawdzam te wężyki, skoro wszystkich zalewa.

A są lepsze i gorsze wężyki? Jeśli tak, to po czym je rozpoznać?

Paweł

1. Data: 2002-03-18 12:34:37

Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przecież siatka jest tylko zabezpieczeniem właściwego wężyka, który jest
wewnątrz.

1. Data: 2002-03-18 12:46:41

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2002 11:06:00 +0000 (UTC), p...@f...lublin.pl
(Paweł Paroń) wklepal(a):

>W którym miejscu szukać tego paska? Bo ja nie zauważyłem jak przykręcałem u
>siebie. W ogóle to złapałem cykora i nie mogę się doczekać, kiedy pójdę do
>domu i posprawdzam te wężyki, skoro wszystkich zalewa.

Pasek jest wpleciony w oplot stalowy po calej dlugosci.

>A są lepsze i gorsze wężyki? Jeśli tak, to po czym je rozpoznać?

Kiedys czytalem w jakims fachowym pismie ze bardziej wytrzymale sa
wezyki z wplecionym paskiem niebieskim i czerwonym - przeznaczone do
cieplej lub zimnej wody - podobno sa bardziej trawle od tych z
niebieskim i tam zalecali by obojetnie gdzie dawac te wezyki z dwoma
paskami.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-03-18 13:40:48

Od: "TomY" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wynajmowanym mieszkaniu mialem takie wezyki (niebiesko-czerwone-srebrne -
taki byl oplot). Wezyk pekl po 3 latach. Wymienilem na podobny made in
Spain. Ciekawe jak dlugo wytrzyma.

TomY

1. Data: 2002-03-18 17:19:56

Od: "Kuba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cieplej lub zimnej wody - podobno sa bardziej trawle od tych z
> niebieskim i tam zalecali by obojetnie gdzie dawac te wezyki z dwoma

Tak się składa że często te lepsze wężyki nie mają żadnych pasków. Mnie
zalało dwa razy a wymieniłem już kilka węży spuchniętych (zaczynał puszczać
już oplot). Sprzedawca kilka lat temu polecał droższe bez paska w kartonowym
pudełku i padła nazwa " wężyk shela " i te działają dobrze około 4 lata i
takie podobno obecnie sprzedaje też WĘGLOBUD oczywiście na innej półce, a
nie z tymi tanimi. Natomiast Castorama też miała jakieś podobno dobre
sprawdzone z atestami na które klienci się nie skarżą (wcześniej inne
niekiedy pękały cytat sprzedawcy). Te mam dopiero od roku.
Ale jest jedna ważna zasada aby dokręcać wężyk w takiej pozycji jak się
naturalnie układa i uważać z mocnymi zgięciami bo tam puszcza ( i tu ma duże
znaczenie odpowiednio dobrana długość).

Uzywany sprzet!?
poszukuje mieszkania do wynajecia
Zabudowa wnętrz w 3Mieście
Mata grzejna a panele
Zmywarka - nalot na naczyniach z duraleksu