Baterie nawannowe i umywalkowe

11. Data: 2005-05-20 19:28:53

Temat: Re: Baterie nawannowe i umywalkowe
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprawdzie pytalkem na forum o te VALVEXy i nie bylo odzewu, ale kupilem i
za
> 5 lat napisze jak sie sprawowaly:)

Mam taką na zlewozmywaku od prawie 3 lat. I sprawuje się dobrze.

Pozdrawiam Hania

12. Data: 2005-05-20 19:53:44

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Midnight Wind napisal(a):

> No właśnie przed tymi mnie straszono w sklepie (mimo, że je sprzedawano), że
> są włosko-chińskie.

Mam je jakies 8 miesięcy, krótko aby dużo powiedzieć.

Daniel Jakubowski gg: 763076
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

13. Data: 2005-05-20 19:53:55

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"

> W łazience mam Kludi (ponoć niemieckie), a w kuchni KFA, ale nie jakiś

od kludi trzymac sie z daleka, mam wszedzie to badziewie:-( mieszacze po
kilku latach zle dzialaja, czyszczenie odkamienianie glowicy nic nie daje,
wymiana na nowe:-)
termostat tez szlag trafil - juz mam drugi - bo jest podtynkowy i ponoc nie
ma jak wymienic na inna firme:-(

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

14. Data: 2005-05-21 22:38:40

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic napisał(a):

> Podobno to jego brat :-)

to Polak jest, Janek Grucha! Stara tradycja... ;)

Gładz gipsowa
drzwi antywłamaniowe a zawiasy ?
Wybuchająca żarówka
wygłuszenie sufitu