Bauknecht

1. Data: 2008-09-17 06:49:15

Temat: Bauknecht
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś tutaj chciał kupić sprzet Bauknecht.
Akurat na amazon.de jest wyprzedaż.
www.amazon.de/gp/search/ref=pe_16411_12736881_pe_21/
?search-alias=&node=16075991&field-keywords=Bauknech
t&p_availability_class=5-30&
emi=A3JWKAKR8XB7XF
Jesli ktoś zna sposób, jak pokonać dostawę pod niemiecki adres, to może podzieli się
radą.

Generalnie sami stoimy przed kupowaniem niebawem "białego" sprzętu AGD i Niemcy są
kuszącą opcją, może warto połączyć jakoś siły i
wspólnie zamówić dostawcę i transport?
Gdyby co, W-wa.
JaC

2. Data: 2008-09-21 18:31:57

Temat: Re: Bauknecht
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 08:49:15 +0200, 666 napisał(a):

> [...]
>
> Generalnie sami stoimy przed kupowaniem niebawem "białego" sprzętu AGD i Niemcy są
kuszącą opcją, może warto połączyć jakoś siły i

Napiszę chyba do nich, czy nie mają mojej wymarzonej pralki - Niemcy czasem
mają ciekawe urządzenia, których u nas się nie uświadczy... a Bauknecht
naprawdę mam w szczerym uznaniu. Cóż, jakoś u nas w Polsce nie sposób
wydębić od sprzedawców, aby się nim zainteresowali - oczy robią i wmawiają
mi, że jak kupię Whirlpool, to będzie to samiutko. Akurat.

Jesli znajdę tam coś ciekawego, to się zgłoszę do Ciebie.

Poprzednio zamówiłam zmywarkę w niemieckim sklepie internetowym
http://www.elektro-depot.de (mają też Bauknechta i Miele w niższych cenach,
niż Miele u nas), ale się rozmyśliłam po korespondencji z nimi prowadzonej
w celu namówienia ich na płatność przy odbiorze (kart kredytowych z Polski
nie tolerują, żesz, a tylko przelew z góry). Niech idą do... No, ale się
przynajmniej dowiedziałam, że transport do Polski załatwiają UPS-em, koszt
90 euro.

"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak
Anteusz ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym
Ja wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.(...)"
Z Gombrowicza :-)

3. Data: 2008-09-21 19:26:06

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> przynajmniej dowiedziałam, że transport do Polski załatwiają UPS-em, koszt

Jestem pełen podziwu dla Twojego zaparcia. A jest przecież instytucja
przelew bankowy. Niemcy to bardzo dobrze znają. I taki przelew do strefy
Euro kosztuje w Polsce w ING 5 PLN. Bez kosztów dodatkowych.

--
Pete

4. Data: 2008-10-09 17:54:11

Od: Arte <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydębić od sprzedawców, aby się nim zainteresowali - oczy robią i wmawiają
> mi, że jak kupię Whirlpool, to będzie to samiutko. Akurat.

Hej!

Ale ci sprzedawcy mają rację, gdyż w większości modeli jest to DOKŁADNIE
to samo! Jedyna różnica, to to, że nowinki technologiczne najpierw są
pod marką Bauknecht a dopiero potem wchodzą też pod markę Whirlpool.
Ponoć mają też ostrzejsze wymagania odbioru technicznego, ale to tylko
ponoć. Niektóre urządzenia mają nawet design ten sam (popatrz sobie
chociażby na piekarniki czy lodówki).

Pozdrawiam,
Arte

Dużo o pleśni w domu.
Termostat do ogrzewania podłogowego
Meble Kuchenne
finishparkiet
kominek tani i z doprowadzeniem powietrza z zewnatrz