Baza Deborah i Inglot + Essence

1. Data: 2007-06-11 15:48:50

Temat: Baza Deborah i Inglot + Essence
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

czy któraś z Was używała baz pod makijaż firmy Deborah i Inglot? Jeśli tak
to czy którąs z nich warto kupic? Wypróbowałam matującą bazę Sephory ale
efekt był żaden (duzo lepiej sprawuje się maseczka bankietowa Dermiki). I
dodatkowo: gdzie (we Wrocławiu) można dostać bazę Deborah? W sephorze w
ogole ich kosmetykow nie znalazlam, w Douglasie nie bylo i pani powiedziala,
ze jej w ogole w Douglasach (polskich?) nie ma.
I na koniec pytanie o odżywkę do paznokci Essence - kiedyś ktoras z Was
polecala na grupie bazę widocznie wzmacniającą paznokcie (przeciwko
rozdwajaniu się, łamaniu itp). Oglądałam je ostatnio w Douglasie ale nie
moglam sobie przypomnieć która to byla (a wybor byl dosc spory).

Dzieki za radę.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-06-11 15:52:49

Temat: Re: Baza Deborah i Inglot + Essence
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Ania*. Seriously?. Seriously.

POmarańczowa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-06-11 16:14:19

Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> czy któraś z Was używała baz pod makijaż firmy Deborah i Inglot? Jeśli
tak
> to czy którąs z nich warto kupic?

Mialam Inglota i byl OK. Teraz mam baze Daxa i bardziej mi sie podoba,
Inglot wydawal mi sie taki maslasty troche chociaz makijaz trzymal sie na
tym dobrze. Deborah nie mialam wiec sie nie wypowiadam:)
=====
annaM po dlugiej przerwie:)

4. Data: 2007-06-11 16:16:35

Od: Carrie <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 17:48, "Ania" <a...@b...wroc.pl> wrote:
> [...]
> ogole ich kosmetykow nie znalazlam, w Douglasie nie bylo i pani powiedziala,
> ze jej w ogole w Douglasach (polskich?) nie ma.

Nie używałam powyższych, za to używam bazy Daxa i jestem zachwycona :)
Nie matuje jakoś spektakularnie, za to cudnie wygładza cerę i robi coś
takiego, że skóra pod makijażem ma naturalny, bardzo delikatny połysk
(ale to IMO nie jest baza rozświetlająca). Puder świetnie się na tym
trzyma, a podkład doskonale się rozprowadza. Myślę, że matujący
podkład na tej bazie będzie skutecznie matowił cerę, ale lepiej to
sprawdzić osobiście :)

Wcześniej miałam podobną bazę Eveline, też się bardzo dobrze
sprawowała pod makijażem, ale niestety mnie uczuliła, i to bardzo
dziwnie - powieki mi wyschły i trochę spuchły, chociaż wcale jej nie
nakładałam w okolicach oczu :|

Pozdrawiam, Carrie

5. Data: 2007-06-13 18:40:24

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
w Douglasie nie bylo i
> pani powiedziala, ze jej w ogole w Douglasach (polskich?) nie ma.

no to chyba jej sie cos pomylilo... bylam dzis w katowickim Douglasie i
byla polka z kosmetykami Deborah, nie za duzo tego stalo, ale cos tam bylo.

pozdrawiam
Joanna

koszula ktora sie nie gniecie
mydło Biały Jeleń