Baza po makijaż

1. Data: 2006-11-15 06:38:19

Temat: Baza po makijaż
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

właściwie wiem, że na grupie polecana była seforowa, ale badam rynek, czy
może coś nie wyszło nowego i lepszego :) Gdzieś mi przed oczami przeleciało,
że Dax coś wypuścił, Inglot (o Avonie nie wspomnę, bo mam nieprzyjemność
testować - bubel nie z tej ziemi).
To jakie polecacie, Szanowne Urodowiczki?

Czarnulka

2. Data: 2006-11-15 10:56:44

Temat: Re: Baza po makijaż
Od: "cosmetic.pl" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprzyjemność testować - bubel nie z tej ziemi).
> To jakie polecacie, Szanowne Urodowiczki?

Witam,

bardzo dobra baza pod makijaz jest preparat Kaszmirowy fluid firmy Bielenda,
powoduje ze
skora jest gladka, satynowa i matowa, makijaz ladnie sie trzma. Preparat ten
dostepny jest w niektorych gabinetach kosmetycznych.
Albo tutaj: www.sklep.cosmetic.pl

3. Data: 2006-11-15 11:15:52

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka wrote:

> właściwie wiem, że na grupie polecana była seforowa, ale badam rynek, czy
> może coś nie wyszło nowego i lepszego :)

Ostatnio zrezygnowałam z Sephory na korzyść Art Deco. Na razie jestem
zadowolona, chociaż pierwsze wrażenie przed rozsmarowaniem było trochę
upiorne - baza jest biała i miałam nieodparte uczucie, że pomaluję się
na pierrota czy innego klauna z białą buźką ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2006-11-15 12:49:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cosmetic.pl <c...@c...pl> napisał(a):

> Albo tutaj: www.sklep.cosmetic.pl

Słuchaj, spamerzątko, ta Twoja autopromocja przez wpierniczanie się do co
drugiego wątku jeszcze się dała przeżyć, bo przeważnie była na temat, ale to
już przegięcie.

--
JoP

5. Data: 2006-11-16 08:16:09

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger:

> [...]
> upiorne - baza jest biała i miałam nieodparte uczucie, że pomaluję się
> na pierrota czy innego klauna z białą buźką ;)

No to koniec, już sama nie wiem :(
Dokonywanie wyborów to okropna sprawa.

Czarnulka

6. Data: 2006-11-16 08:50:21

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeleciało, że Dax coś wypuścił, Inglot (o Avonie nie wspomnę, bo mam
> nieprzyjemność testować - bubel nie z tej ziemi).

baza 3D Daxa, chyba Dax, bo nie pamiętam. Podobny efekt daje serum z serii
Perła i cośtam, Miraculum. Chyba nawet to Miraculum taniej wychodzi, bo 15ml
za ok16zł można kupić, a 3D - 30ml za 39zl albo nawet więcej. I jedno, i
drugie wydajne.
pozdrawiam
bramka

7. Data: 2006-11-17 16:29:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 07:38:19 +0100, Czarnulka sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Gdzieś mi przed oczami przeleciało,
> że Dax coś wypuścił,

Dax owszem, wypuścił. Oceniając po próbce można sądzić, że baza w
dechę,
ale kosztuje prawie 50 zł :// Podkłady z tej samej serii Daxa też są w
tych granicach cenowych. I też miałam próbkę. I też uważam, że są
świetnie :)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

8. Data: 2006-11-17 17:58:24

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krusz:

> [...]
> ale kosztuje prawie 50 zł :// Podkłady z tej samej serii Daxa też są w
> tych granicach cenowych. I też miałam próbkę. I też uważam, że są

Wypłato przybywaj :(
Chyba jeszcze nie ta praca :(

Czarnulka

9. Data: 2006-11-17 22:07:17

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> ale kosztuje prawie 50 zł :// Podkłady z tej samej serii Daxa też są w
> tych granicach cenowych. I też miałam próbkę. I też uważam, że są

Ja mam, ale mam wrazenie ze płaciłam cos koło 24 zł. IMO, baza Sephory
jest lepsza.

--

Gosia

10. Data: 2006-11-18 12:42:03

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam, ale mam wrazenie ze płaciłam cos koło 24 zł. IMO, baza Sephory
> jest lepsza.

A ile ta baza sephory stoi i jak się dokladnie nazywa?
Teraz chyba jest jakaś promocja w Sephorze (przy zakupie 3 produktow S.
zniżka 15%) myslalam skorzystać i kupić cienie (takie mocnobrokatowe), jakąś
baze i ten słynny krem (chyba nawilżający). Z tego co wiem mają baze
matującą i rozświetlającą ale zastanawiam sie, czy dla cery mieszanej
potrzebna jest taka rozswietlająca. Mam podklad rozswietlajacy z Sephory i
troche to byl bez sensu zakup bo od razu po zrobieniu makijazu sie lekko
swiece a niekoniecznie mi to potrzebne ;)

Pozdr!
Ania

Czy ktoś wypróbował??
Serum