Baza pod makijaż Art Deco

1. Data: 2003-12-22 14:22:13

Temat: Baza pod makijaż Art Deco
Od: "Tooska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie, czy ktos ma juz doswiadczenia z ta baza? Dodam tylko od razu,
ze nie mowie o tej pod cienie, ktora wszyscy polecaja. Widzialam ja na razie
tylko w jakims czasopismie. Jest w buteleczce, biala, z tego co zrozumialam,
to aplikuje sie ja pod podklad.
Nie szukalam jeszcze w sklepach, wiec nawet nie znam ceny.

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-12-22 14:47:23

Temat: Re: Baza pod makijaż Art Deco
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrozumialam,
> to aplikuje sie ja pod podklad.
> Nie szukalam jeszcze w sklepach, wiec nawet nie znam ceny.

mamy, mamy, i nawet duzo pisalysmy o tym
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&oe=UTF-8&q=baza+Art+Deco&sa=N&tab=ig
albo na wizazu: np:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?cmd=de
tails&itemid=437 lub
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?cmd=br
owse&category_id=40

i wogle wrzuc "baza art deco" w google i znajdziesz mase informacji ;)

pozdr

1. Data: 2003-12-22 15:09:22

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tooska <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> tylko w jakims czasopismie. Jest w buteleczce, biala, z tego co zrozumialam,

A ja, lajkonik, spytam: po co? To coś w rodzaju szpachlówki pod
farbę/tapetę właściwą? Czy też gipsik wyrównujący? ;)

a. (no przecież to będzie płatami odchodzić!)

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-12-22 15:23:37

Od: "Tooska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> wrote in message
> mamy, mamy, i nawet duzo pisalysmy o tym

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&oe=UTF-8&q=baza+Art+Deco&sa=N&tab=ig
> [...]

Nie no dzieki, wczoraj tam wlasnie trafilam. Poszukalam, przeczytalam. Nawet
zajrzalam na wizaz.pl, bo moze ktos juz uzywal i sie wypowiedzial. No i coz.
Wszedzie tylko baza POD CIENIE, a ja potam o baze POD MAKIJAZ (pod podklad,
na cala twarz).
Dziekuje za dobre checi i coz, pozostaje mi czekac albo samemu zostac swinka
doswiadczalna.

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-12-22 15:28:21

Od: "Tooska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> wrote in message
> A ja, lajkonik, spytam: po co? To coś w rodzaju szpachlówki pod
> farbę/tapetę właściwą? Czy też gipsik wyrównujący? ;)

Wiesz co, nie wiem. Chyba taka kobieca ciekawosc.
Mam nadzieje, ze matuje, makijaz sie dluzej utrzymuje bez poprawek i moze
latwiej sie wtapia w skore. W koncu jak ktos cos takiego wymyslil, to pewnie
w bezboznym celu, aby naciagnac biedne kobiety do wydatku zmuszone potem do
tlumaczenia sie przed swoimi mezczyznami.

Jesli to gipsik wyrownujacy, to z gory odpada. Nie dziekuje, ale poniewaz
nie wiem, to pytam. Tak na wszelki wypadek. Pod cienie baza jest polecana,
to moze pod makijaz tez moze byc interesujaca.

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-12-22 17:14:07

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tooska napisał:

> Mam nadzieje, ze matuje, makijaz sie dluzej utrzymuje bez poprawek i moze
> latwiej sie wtapia w skore.

> Jesli to gipsik wyrownujacy, to z gory odpada.

z tego co ja wiem to wyrównuje koloryt, rozświetla, tuszuje niedoskonałości
cena wg najnowszego Cosmo (str 44) to 79 złotych

> Pod cienie baza jest polecana
pewnie że polecana - wg mnie jest rewelacyjna:-)
Hitomi

1. Data: 2003-12-22 20:16:09

Od: Toosia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hitomi wrote:

> z tego co ja wiem to wyrównuje koloryt, rozświetla, tuszuje niedoskonałości
> cena wg najnowszego Cosmo (str 44) to 79 złotych

O! No to brzmi zachecajaco. Jeszcze dobrze by bylo, zeby ktos sie
trafil, kto juz poznal wszelkie te rewelacje na wlasnej skorze.

Troche droga... Nie wiem, czy przy takiej inwestycji skusze sie na bycie
kroliczkiem doswiadczalnym.

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-12-23 11:30:05

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tooska" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podklad,
> na cala twarz).
> Dziekuje za dobre checi i coz, pozostaje mi czekac albo samemu zostac

Nie znam bazy Art Deco ale używam bazy pod makijaż YSL - pomarańczowej
(jestem palaczką, więć mam cerę o nieco "martwej" barwie). Generalnie
baza pod makijaż ma wyrównywać koloryt skóry, powodować lepszą
"przyczepność" i zwiększać trwałość podkładu. Może rozświetlać, nadawać
nieco inny koloryt cerze (różowa, brązowa, pomarańczowa), ukrywać
większe powierzchnie zaczerwienień (zielona) lub powodować inne efekty
(złota, srebrna, perłowa). Można też taką bazę pomieszać z podkładem
(ale nie wszystkie sie do tego nadają tak podkłady jak i bazy).
Ale codzienne stosowanie takiej bazy, to jeszcze jedna warstwa na skórze
+ więcej czasu na robienie makijażu. Lepiej używać jej na wieczór, żeby
utrwalić makijaż.
Napisz jakie są wyniki Twoich doświadczeń:-)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02