Bazgranie w czasie rozmowy tel.

1. Data: 2002-05-29 14:26:52

Temat: Bazgranie w czasie rozmowy tel.
Od: "kloszart" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem ostatnio, ze bardzo lubie bazgrac podczas rozmowy telefonicznej.
Szczegolnie &#8222;wypelniac&#8220; zamkniete ksztalty. Czt ktos z Was zna moze
analize
takiego zjawiska? Wszystko ze mna w porzadku? ;) P.S. Zauwazylem rowniez, ze
czesto lubie miec palce czyms &#8222;zajete&#8220;... Co Wy na to?

Dzieki za odpowiedz.

1. Data: 2002-05-29 14:34:06

Temat: Re: Bazgranie w czasie rozmowy tel.
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kloszart" <k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
ze
> czesto lubie miec palce czyms &#8222;zajete&#8220;... Co Wy na to?

Zdecydowanie nie jesteś w tym osamotniony:-), a analizy też chętnie
posłucham.

Saulo

1. Data: 2002-05-29 14:51:42

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie nie jesteś w tym osamotniony:-), a analizy też chętnie
> posłucham.

No to jest nas trzech - ale jesli chodzi o "zajmowanie rak" to u mnie jest
to wrecz choroba - ja bez przerwy musze cos miec w rekach i bawic sie tym -
czasem nieswiadomie zabieram ludziom rozne male rzeczy.

tez chetnie poslucham
PaLF

1. Data: 2002-05-29 15:51:47

Od: "Silvio" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> takiego zjawiska? Wszystko ze mna w porzadku? ;) P.S. Zauwazylem rowniez,
ze
> czesto lubie miec palce czyms zajete;... Co Wy na to?

Czy Ty wtedy dzwonisz na numer 0-700?
Czy masz to tez kiedy rozmawiasz ze swoja dziewczyna?
Silvio

1. Data: 2002-05-29 16:18:40

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jest nas trzech - ale jesli chodzi o "zajmowanie rak" to u mnie jest
> to wrecz choroba - ja bez przerwy musze cos miec w rekach i bawic sie tym -
> czasem nieswiadomie zabieram ludziom rozne male rzeczy.

A zdarza się to wam, gdy rozmawiacie z miłym kobiecym głosem czy w innych
okolicznościach

1. Data: 2002-05-29 17:30:34

Od: "Jakub Nawrot" <t...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a ja tak nie mam ale tez sobie poczytam analizę....

1. Data: 2002-05-29 17:34:46

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a ja tak nie mam ale tez sobie poczytam analizę....

Kazdy by sobie chetnie poczytal ale nikt nie analizuje...

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-05-29 18:38:26

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy by sobie chetnie poczytal ale nikt nie analizuje...
>
> pozdrawiam
> PaLF

Wlasnie... A tez na to liczylam.
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-05-29 21:12:36

Od: "Ewa Cichowska" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bede pierwsza osoba, ktora sie zastanowi nad analiza tego co robicie..
i co sama robię. Tez trzymam na ogół cos w reku, a jesli nie to bawie sie
palcami wyginajac je lub pukajac nimi o powierzchnie. Ale najbardziej lubie
właczac i wyłaczac długopisy (dlatego pisze piorem, by nie irytowac tym
nawykiem ludzi)... robie to nieswiadomie w ktoryms momencie. Co to moze byc?

Moze nadaktywnosc, niedostymulowanie, mięśnie koniecznie chciałyby być w
ruchu, ale ciało niekoniecznie moze sie poruszac. Wiec to jest namiastka
ruchu. Skad to sie bierze - z napięcia wewnątrz ogranizmu psychofizycznego.
Takie sobie myślę. Bardzo czesto podobne zachowania są u osób impulsywnych -
nie umieja usiedziec na miejscu, ciagle sie wierca... mozliwe, ze to cos na
ten kształt. Najlepiej po sobie zaobserwowac: co takie działanie zaspokaja,
jaka potrzebe? Czy to objaw nudy, czy pragnienia wyżycia się? czy Twoja
dziewczyna sprawia, ze myslisz o wszystkim oprócz niej, czy Twoja uwaga jest
na tyle podzielna, ze jesli masz jej pełną pulę musisz znaleźć sobie
dodatkowe zajęcie (bo przy pełnej puli uwagi jest to dla Ciebie nieoptymalny
stan). Wolisz mieć wiecej rzeczy do zrobienia w bliskim czasie, czy wolisz
miec swobode działania. Moze po prostu jestes niskoreaktywny i potrzebujesz
stymulacji, albo wysokoreaktywny i ulegasz jakims stresom. A te odruchy z
zabawa róznymi przemiotami to rodzaj ekspresji pewnego rodzaju niepokoju:
prementntnego napięcia. Nawet jesli uwazasz ze jestes odprezony... Zaczynam
sie zapetlac w przypuszczeniach... moze cos wymyslicie jeszcze?

EWA

1. Data: 2002-05-29 21:17:38

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Cichowska wrote:

>... moze cos wymyslicie jeszcze?

Ja mam jak zwykle swoje wlasne pomysly - w sytuacjach "niepewnych" -
chce a zarazem nie chce, rysujac reka zajmuje czesc swojego Ja i dzieki
temu czesc mojej swiadomosci jest zajeta i nie przeszkadza pozostalej
reszcie.
A rzeczowo i psychologicznie - jakis czas temu byl watek, gdzie ktos
zapodal powody bodajrze pocierania rak w trakcie klamania - dotyczylo
chyba zakonczen nerwowych w palcach. Znawcy mozgu pewnie tez mogliby
stwierdzic, ze chodzi tu o "skanalizowanie" czynnosci jakiegos aktywnego
rejonu mozgu.

Flyer

Re: świadomość i inni
Re: świadomość i inni