Będę tatą-prośba

1. Data: 2002-09-09 12:43:21

Temat: Re: Będę tatą-prośba
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ali4mj$t6a$2@news2.tpi.pl...
> Czy ktoś mógłby mi jednym zdaniem streścić wątek :Będę tatą"
> i jego pokrewne. Z góry dziękuję
> Sokrates

Chłopak się chciał dowiedzieć jak przyspieszyć termin ślubu i wzbudził
ogólne zgorszenie tym, że cieszy się z tego, że zostanie ojcem albowiem
dziecko planowane nie było przed ślubem.

pozdr.Joanna
ps. streszczonko tendencyjne celowo :))))))

2. Data: 2002-09-09 12:43:59

Temat: Będę tatą-prośba
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-09-09 12:49:02

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:ali4v4$46b$...@s...icm.edu.pl...

> Chłopak się chciał dowiedzieć jak przyspieszyć termin ślubu i wzbudził
> ogólne zgorszenie tym, że cieszy się z tego, że zostanie ojcem albowiem
> dziecko planowane nie było przed ślubem.

Wzbudził zgorszenie tylko u jednej osoby. Przynajmniej ja tylko jedną zgorsz
oną osobę zauwazyłam, ale czytałam pobieżnie.
Pozdrawiam. Variete.

4. Data: 2002-09-09 12:51:55

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wzbudził zgorszenie tylko u jednej osoby. Przynajmniej ja tylko jedną
zgorsz
> oną osobę zauwazyłam, ale czytałam pobieżnie.
> Pozdrawiam. Variete.

Jedną, ale robiącą najwięcej szumu :))))))))))))

Andrzej

5. Data: 2002-09-09 12:55:43

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wzbudził zgorszenie tylko u jednej osoby. Przynajmniej ja tylko jedną
zgorsz
> oną osobę zauwazyłam, ale czytałam pobieżnie.
> Pozdrawiam. Variete.

Taż pisałam, że tendencyjnie streściłam :)

pozdr.Joanna

6. Data: 2002-09-09 12:58:32

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:ali5ns$23l$...@n...tpi.pl...

> I w czym problem?

W kolejności :-))
hahaha.
Pozdrawiam. Variete.

7. Data: 2002-09-09 13:01:32

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-09-09 13:07:12

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych nap
> isał:ali5ns$23l$...@n...tpi.pl...

> W kolejności :-))

Czy ktoś odpowiedział na zadane pytanie?
Sokrates

9. Data: 2002-09-09 13:08:36

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:ali60b$3pf$...@n...tpi.pl...

> Czy ktoś odpowiedział na zadane pytanie?

Co masz na myśli?
Sprawa przedstawia się dokładnie tak jak piszemy:

JoJo:
"Chłopak się chciał dowiedzieć jak przyspieszyć termin ślubu i wzbudził
ogólne zgorszenie tym, że cieszy się z tego, że zostanie ojcem albowiem
dziecko planowane nie było przed ślubem."

A problem był w kolejności :-).

Pozdrawiam. Variete.

10. Data: 2002-09-09 13:09:59

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:

> "Chłopak się chciał dowiedzieć jak przyspieszyć termin ślubu i wzbudził
> ogólne zgorszenie tym, że cieszy się z tego, że zostanie ojcem albowiem
> dziecko planowane nie było przed ślubem."

Ogólne zgorszenie to raczej nie tym.. ;) no i czy ogólne? ;)

> A problem był w kolejności :-).

Problem? Po prostu ciekawosc co do sposobu myslenia hihihi
pzdr
agi, ktora bardzo chetnie czyta ten watek.

--
ĐĎࡹá

do Oasego
gdy nie ma obok drugiej połówki...