Re: Będzie się działo dopiero.

Subject: Re: Będzie się działo dopiero.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e78a6c4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<5e78bdd7$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Tue, 24 Mar 2020 09:37:30 +0100

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Boze, jak ty pierdolisz...
> Masz raptem 4 podmioty majace kilka aptek z czego 2 to sa podmioty
> powstałe ze wzrostu organicznego, prowadzace biznes apteczny od lat w
> Twojej okolicy plus np. apteke p. Agnieszki Wolickiej (o ile dobrze
> pamietam nazwisko)
> Apteka Heureka to tez nie jest jakis wielki zagraniczny podmiot Zydowsko
> Niemiecki.

Nie chodzi tu o nazwę dla poszczególnych aptek a o osobę właściciela. Np
ta koło Lidla czy przy miejskim targowisku albo przy kościele to mimo
różnych nazw rotują tymi samymi pracownikami czy wzajemnie odsyłają do
nich po brakujące w konkretnej placówce leki. W pobliskim Zagórowie co
najmniej jedna apteka należy do tej samej (nieoficjalnej) sieci.