Będzie się działo dopiero.

91. Data: 2020-03-26 12:09:33

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 17:16, gazebo pisze:

> i dobrze myslisz, to chec do zycia, ktorej ty nie prezentujesz

Wykonywanie wytrenowanych  czynności aż tak pobudzają do życia?
Proponuję próbę - zamiast tradycyjnie zaczepiać ludzi ciągle wg
ustalonego schematu dla odmiany zrób to w inny sposób - choćby - a
pocałujcie mnie wszyscy w d... , gwarantuję że wtedy naprawdę poczujesz
że żyjesz, że jesteś indywidualnością a nie nakręcanym robotem.

92. Data: 2020-03-26 12:09:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> A dasz rade napisać cos konkretnego bez ogolników?
> Bo jeszcze raz powtorze - wszystkie dane dotyczace realizowanej recepty i
> tak on line szły do nfz. Przeciez to NFZ zwraca koszt refundacji.
> Wiec komu i w czym (KONKRETNIE) erecepta miałaby pomoc?

Czego konkretnego oczekujesz?, podałem dwa przykłady na korzyści jakie
dla "państwa" i lekarza może nieść wprowadzenie takich recept. To co mi
się w tym  nioe podoba to możliwość kontroli przez lekarza co ja robię z
przepisaną przez niego receptą, czyli czy wykupuję to co mi przepisał,.
Może to fanaberia ale nie lubię być traktowany przez nikogo jak uczniak
i tłumaczy się z czegoś, w tym przypadku - "dlaczego nie bierze pan
przepisanych leków?".

93. Data: 2020-03-26 12:10:44

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Sadzisz ze ci siła wcisnie ten lek w d...? No moze jak byc akurat czpki
> kupował... ;-DDD

Bez urazy, ale kończę z tobą dyskusje. Albo prowok albo kompletna
nieznajomość życia przez ciebie przemawia. Tyle razy powtarzam jak jest
a ty nadal te swoje zaprzeczenia.

94. Data: 2020-03-26 12:11:56

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2020 o 17:17, gazebo pisze:

> przestan krzywo patrzec na swiat, uciesz sie z czegos

Mam nadzieję że wskażesz mi ten obiekt który sprawi że będzie się z
czego cieszyć.. Myślisz że za długo już żyję i wszystko przeżyłem aby
coś jeszcze mnie mogło cieszyć? Wam w tej Anglii chyba łatwiej - możecie
np się cieszyć szczęściem Królowej.

95. Data: 2020-03-26 16:32:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 11:09, Trybun pisze:

> [...]
> pocałujcie mnie wszyscy w d... , gwarantuję że wtedy naprawdę poczujesz
> że żyjesz, że jesteś indywidualnością a nie nakręcanym robotem.

serio jestem taki skryty? to dziekuje serdecznie

--
gazebo

96. Data: 2020-03-26 16:33:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 11:11, Trybun pisze:

> [...]
> czego cieszyć.. Myślisz że za długo już żyję i wszystko przeżyłem aby
> coś jeszcze mnie mogło cieszyć? Wam w tej Anglii chyba łatwiej - możecie

znajdz truskawke, lepiej poziomke

--
gazebo

97. Data: 2020-03-26 16:59:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Bez urazy, ale kończę z tobą dyskusje. Albo prowok albo kompletna
> nieznajomość życia przez ciebie przemawia. Tyle razy powtarzam jak
> jest a ty nadal te swoje zaprzeczenia.

Bo gadasz głupoty a pytany o szczegóły nie umiesz odpowiedziec.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

98. Data: 2020-03-26 16:59:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> przez nikogo jak uczniak i tłumaczy się z czegoś, w tym przypadku -
> "dlaczego nie bierze pan przepisanych leków?".

Najbardziej popularny powód nie wykupowania leków to:
- nie stac cie
- symulujesz chorobe

Ale przeciez lekarz nie ma dostepu do realizacji twoich recept.
Ma natomiast do nich dostep NFZ, tak samo jak miał przed erecepta.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

99. Data: 2020-03-26 17:08:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/03/2020 o 15:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Bo gadasz głupoty a pytany o szczegóły nie umiesz odpowiedziec.

sorry, ze sie wtracam, to jest fobia

--
gazebo

100. Data: 2020-03-27 14:01:57

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 16:32, gazebo pisze:

> serio jestem taki skryty? to dziekuje serdecznie

Nie wiem co powoduje że uczestniczysz tak jakoś bezmyślnie w tym swoim
codziennym cyklu. Nie mam pojęcia czy to jest powodowane. Do jakiejś
głębszej psychoanalizy za mało cię znam.

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)