Będzie wojna. To nieuniknione.

261. Data: 2011-02-10 12:29:06

Temat: Re: Będzie wojna. To nieuniknione.
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:1os826awx3r0d.dlg@trenerowa.karma...

> A tam
> Chcesz pokoju buduj ścieżki rowerowe (zmiast kupować karabiny, którym
> zamek "wylata")

Jest na sali specjalista, co oceni, czy się opłaca lepiej opancerzać rowery
czy przerabiać czołgi?

Qra

262. Data: 2011-02-10 12:29:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Chiron wrote:

/.../ na części terytorium byłej Polski
> chcą nam utworzyć Żydoland?
> Chiron
On tak na poważnie pisze...
vB
Problem z Tobą jest taki, że- jak widać- historii nie znasz. W zasadzie to
nie problem. Problemem jest to, że czego nie znasz, nie rozumiesz- to
wykpiwasz. Stąd- jak mniemam- nigdy nie słyszałeś o Żydolandzie. Stąd- w
innym wątku- wyrażasz zdziwienie, że społeczeństwo, w którym od czasów
Lenina obśmiewano pojęcie honoru- jego elity- zachowają się niehonorowo.
Etc. Problem w tym, że elit u nas brak- i każdemu wykształciuchowi byle kto
może narobić do głowy- a on myśli, że to na poważnie- a jak czegoś nie
znajdzie w swoim źródełku "intelektualnej zupy"- to to obśmiewa.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

263. Data: 2011-02-10 12:30:54

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Z powodu jednego niezadowolonego?

Wszyscy wszyscy.

Qra
--
z jakiegoś powodu czuję się, jakby był piątek

264. Data: 2011-02-10 12:31:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co do dopadania: wczoraj Edward Ącki (Szymon Majewski)
> wyciągnął przed komisję śledczą na stół rosół.
> Powstała obawa, że ...

Z kaczki, bociana czy kormorana?

Qra

265. Data: 2011-02-10 12:32:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ale zastanow sie - co te panstwa moga? Moga najwyzej prosic o
> pomoc, przeciez nie zaatakuja Europy, no chyba po to by sie od razu poddac
> i stac sie terytorium zaleznym w nadziei na stala pomoc.

Nie wszyscy położą się i umrą, jak Afrykanie.
Niektórzy przystąpią do energicznych rozruchów, które mogą okazać się na
rękę wielu co bardziej krewkim jastrzębiom lub osobom marzącym o władzy w
rejonach zapalnych (taka... wschodnia wiosna ludów).
Pocieszam się jednak, że strach jest obecnie silniejszy niż podpisane
papierki (umowy międzynarodowe).

To, czego naprawdę się boję, to "entuzjaści" (czyli fanatycy).
Technologia pozwala obecnie na wyrządzenie naprawdę poważnych szkód (jedna
solidniejsza bombka...).
Ale tu znowu ratuje nas bycie niewielkim i nieważnym krajem...
I niech tak zostanie.

MK

PS. Kurcze cieszmy się i żyjmy radośnie, dopóki można.

266. Data: 2011-02-10 12:33:58

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 13:13, vonBraun <i...@g...pl> wrote:
> Chiron wrote:
>
> /.../ na cz ci terytorium by ej Polski> chc nam utworzy ydoland?
>
>   > Chiron
> On tak na powa nie pisze...
> vB

Poważnie, poważnie... felietonowy ulubieniec Chiona Michalkiewicz też

To się ma (miało) nazywać Judeopolonica

Stalker

267. Data: 2011-02-10 12:35:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:j2gp2jl9amdg.dlg@trenerowa.karma...

> Ale co z tego, jak ktoś przyjdzie i rozwali Twój zamek z piasku?

Powiem Ci TRnerze, i jako myślący człowiek musisz mieć tego świadomość, że
żadne przygotowania nie pomogą.
Ktoś przyjdzie i rozwali. I koniec. Na coś trzeba umrzeć.

Tylko niesamowicie szkoda, że nie potrafimy docenić i mądrze uszanować tego,
co nam się dostało.
Po prostu szkoda.

MK

268. Data: 2011-02-10 12:35:22

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

====================

=====================

> [...]
> kryzys państwowości. Co ciekawe- wielu uczonych z własnej woli z nimi
> współpracowało. Ta cywilizacja (największe- choć krótko istniejące
> imperium na ziemi) rozbiła Ruś. Zagubione części Wielkiej Ordy podeszły
> pod Głogów. Cywilizacja ta pozostawiła po sobie na terenach podbitych
> wiele wynalazków, których tam nigdy nie było (sposoby użycia prochu,
> rakiety, sposoby walki, jedwab, druk- konkretnie sitodruk, etc). Strach
> w Europie nastał wielki- z jeszcze większymi oczami. Zaczęto wymyślać
> opowieści o dzikich Mongołach- ludziach o charakterystycznym wyglądzie-

Bo my nie lubimy tych nowoczesnych technologii.

Qra

269. Data: 2011-02-10 12:36:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Jest na sali specjalista, co oceni, czy się opłaca lepiej opancerzać
> rowery czy przerabiać czołgi?
>
> Qra
Ja ewentualnie i od biedy mogę sklecić system radarowy ze szprychy i słoika
po ogórkach konserwowych.

MK

270. Data: 2011-02-10 12:36:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, czego naprawdę się boję, to "entuzjaści" (czyli fanatycy).
> Technologia pozwala obecnie na wyrządzenie naprawdę poważnych szkód (jedna
> solidniejsza bombka...).

Jedna bomba to nie wojna.

> PS. Kurcze cieszmy się i żyjmy radośnie, dopóki można.

Bez przesady. O wiele wieksze sa szanse na chorobe, czy wypadek niz wojne.

(D)OCENIAM!!!
Będziemy kontrolować Twojego przedszkolaka
Definicja
Zobaczyć Boga w Twoich oczach
Jezus i faryzeusze