Benedykt

51. Data: 2012-12-31 18:24:29

Temat: Re: Benedykt
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-20 15:22, Pierwszy sekretarz KC pisze:
> Benedykt XVI pobłogosławił kilka dni temu Rebeccę Kadagę, marszałkinię
> ugandyjskiego parlamentu, która forsuje prawo umożliwiające skazywanie
> na śmierć osób LGBTQ. Dodatkowo papież podzielił się osobliwą myślą,
> że związki jednopłciowe są zagrożeniem dla światowego pokoju.

Mojżesz tak napisał :

Kpł 20,13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
kobietą,
popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na
siebie ściągnęli.

A św Paweł :

1 Tm 1,8 Wiemy zaś, że Prawo jest dobre, jeśli je ktoś prawnie stosuje,
9 rozumiejąc, że
Prawo nie dla sprawiedliwego jest przeznaczone, ale dla postępujących
bezprawnie i dla
niesfornych, bezbożnych i grzeszników, dla niegodziwych i światowców,
dla ojcobójców i
matkobójców, dla zabójców, 10 dla rozpustników, ->dla mężczyzn
współżyjących z sobą,<-
dla handlarzy niewolnikami, kłamców, krzywoprzysięzców i [dla
popełniających] cokolwiek
innego, co jest sprzeczne ze zdrową nauką, 11 w duchu Ewangelii chwały
błogosławionego Boga, którą mi zwierzono.

Dlatego bardzo to dobrze, że ktoś w końcu pomyślał o zlikwidowaniu tych
roznosicieli
fizycznej i duchowej zarazy.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

52. Data: 2012-12-31 18:35:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 19:24, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> pope niaj cych] cokolwiek
> innego, co jest sprzeczne ze zdrow nauk , 11 w duchu Ewangelii chwa y
> b ogos awionego Boga, kt r mi zwierzono.
>
> Dlatego bardzo to dobrze, e kto w ko cu pomy la o zlikwidowaniu tych
> roznosicieli
> fizycznej i duchowej zarazy.
>
> --
> Nemrod Vargardsson
>
> "Kto wst pi do nieba i zst pi ? Kto zebra wiatr w swoje gar cie?
> Kto wody owin p aszczem? Kto kra ce ziemi utworzy ?
> Jakie jest Jego imi ? - A jakie Syna? Wiadomo ci mo e?" - Prz 30,4

Ta wiem zboczeńcy gwałcący dzieci mają gęby pełne nienawiści do
normalnych homo.
To postępuj jak biblijny Lott i wystaw żone na gwałt zbiorowy, a
następnie kopuluj z córkami. Powinieneś biblie naśladować w całości.
Bo to twoi bohaterowie. A jak trafisz na wariatów, to powiedz-
naśladowałem biblie, napewno ciebie wypuszczą, za to biblijne "dobro".

53. Data: 2012-12-31 19:04:51

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-31 19:35, glob pisze:
> To postępuj jak biblijny Lott i wystaw żone na gwałt zbiorowy, a
> następnie kopuluj z córkami. Powinieneś biblie naśladować w całości.

Żona Lota nie została wystawiona na żaden gwałt zbiorowy.
Lot też wcale nie zamierzał współżyć z córkami, to one same
uległy demoralizacji i spiły go winem w niecnych celach.
I bardzo to dobrze, że na Sodomę i Gomorę spadł deszcz
ognia i siarki od Boga z Nieba. Lepiej niech sobie ludzie sami
u siebie zrobią porządek zanim spotka ich kara Boża.

A teraz zjeżdżaj idioto, nie masz bladego pojęcia o rzeczach
o których opowiadasz co ci ślina na ozór przyniesie.

54. Data: 2012-12-31 19:21:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 20:04, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Ta...gości podobno chcieli zabawić/widzenie homofoba/ to im dał żonę i
do rana gwałcili, a następnie słupem soli się stała za ciekawość, bo
piszący w swojej psychice mordował homków, a następnie pedofila jego
dzieci zgwałciły według ciebie, co póżniej te córki z kazirodczego
związku wydały plemie miłe Bogu. Jak widzimy , do tej pory pedofilia
jest miła Bogu w kościółku, biblia jako pochwała zboczeńców.

55. Data: 2012-12-31 19:37:14

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-31 20:21, glob pisze:
> póżniej te córki z kazirodczego
> związku wydały plemie miłe Bogu.

Też coś, Moabici i Ammonici byli przeklęci
i tępieni przez Izraela przez cały czas.

> Jak widzimy, do tej pory pedofilia
> jest miła Bogu w kościółku, biblia jako pochwała zboczeńców.

We łbie ci się pomieszało. Biblia jest za tępieniem zboczeńców,
a nie za ich chwaleniem. I jak na razie to tylko ty tu usiłujesz ich
chwalić.
Zjeżdżaj idioto ze swoim bezrozumnym bełkotem.

56. Data: 2012-12-31 19:45:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 20:37, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Te co , Moabici i Ammonici byli przekl ci
> i t pieni przez Izraela przez ca y czas.

> We bie ci si pomiesza o. Biblia jest za t pieniem zbocze c w,
> a nie za ich chwaleniem. I jak na razie to tylko ty tu usi ujesz ich
> chwali .
> Zje d aj idioto ze swoim bezrozumnym be kotem.
>
> --
> Nemrod Vargardsson
>
> "Kto wst pi do nieba i zst pi ? Kto zebra wiatr w swoje gar cie?
> Kto wody owin p aszczem? Kto kra ce ziemi utworzy ?
> Jakie jest Jego imi ? - A jakie Syna? Wiadomo ci mo e?" - Prz 30,4

Nic się nie pomieszało, osoba pisząca dzieje Lotta była zboczeńcem i
zrobił ze swojego zboczenia dobroć Bożą.
Tak jest do tej pory w kościele, patrz- gwały pedofilne kleru, a do
społeczeństwa represje seksualne. Nagle normalni homo to zboczeńcy,
seks tylko do rozpłodu bo inaczej kurestwo, potępnie. Tak samo jest w
sodomie i gomorze, potępienie seksu i homków, a idealizacja
pedofilnego gwałtu na własnych córkach .
Tylko że seks i homo to norma, a pedofilia to najcięższe zboczenie, w
bibli norma jest potępiona, a gloryfikuje zboczeńca.

Najpierw myślałem że to nienawiść, ale później....hm
Kaczyński nie internowany bo współpracownik.
Umysł zniewolony, totalitarny.
Propozycja dla niewolników.
Dobroć katolicka