Benzyna i zatoki

1. Data: 2000-11-15 17:11:07

Temat: Benzyna i zatoki
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy substancje lotne zawarte w benzynie mogą przyczyniać się do zwiększenia
częstotliwości zachorowań na zatoki lub łupież pstry? Interesuje mnie
zwłaszcza opinia lekarzy, czy może mieć to jakiś związek? TIA
--

Justyna

2. Data: 2000-11-16 21:19:18

Temat: Re: Benzyna i zatoki
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> częstotliwości zachorowań na zatoki lub łupież pstry? Interesuje mnie
> zwłaszcza opinia lekarzy, czy może mieć to jakiś związek? TIA

Znajomy kolegi w mlodosci podpedzal benzyne z bakow w jednostce wojskowej
przez wezyk przez co szybko zniszczyl sobie zeby (czasy kartkowe)

3. Data: 2000-11-17 01:11:59

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

don Tomasino napisał(a):

> Znajomy kolegi w mlodosci podpedzal benzyne z bakow w jednostce wojskowej
> przez wezyk przez co szybko zniszczyl sobie zeby (czasy kartkowe)

Ja znam takiego, który w jednostce nadwiślańskiej był blisko czystego
spirytusu i teraz jest nałogowym alkoholikiem!

Kaja

tabletki antykoncepcyjne, a alkochol
czy w szpitalach obowiazuje inne savoir-vivre?
med./studencki Sylwester 2000
pomoc dla dziecka
IMPLANTY STOMATOLOGICZNE