Bez kolejki?

1. Data: 2005-02-09 12:22:08

Temat: Bez kolejki?
Od: "Michał" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy to prawda, ze pracownicy sluzby zdrowia oraz studenci Akademii
Medycznych maja prawo byc przyjmowani poza kolejka? (chodzi mi np. o
pobranie krwi, o szczepienia etc.)

Michał

2. Data: 2005-02-09 13:13:06

Temat: Re: Bez kolejki?
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:
> Witam,
>
> Czy to prawda, ze pracownicy sluzby zdrowia oraz studenci Akademii
> Medycznych maja prawo byc przyjmowani poza kolejka? (chodzi mi np. o
> pobranie krwi, o szczepienia etc.)

pracownicy sluzby zdrowia to i owszem, slyszalem, ale studenci? pewnie
jeszcze przed starszymi babciami? :))

Adam

3. Data: 2005-02-09 15:03:18

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.05, około 14:13, Adam bulgocze

> pracownicy sluzby zdrowia to i owszem, slyszalem, ale studenci? pewnie
> jeszcze przed starszymi babciami? :))

Ale to nie wynika raczej z odgórnych ustaleń tylko uprzejmości, więc jeśli
student obrotny i wygadany to się wciśnie nawet przed babcię, a jeśli
pracownik ciepła klucha to poczeka w kolejce ;)

--
ika - umop apisdn

4. Data: 2005-02-09 17:29:43

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 9 Feb 2005 13:22:08 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Michał, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy to prawda, ze pracownicy sluzby zdrowia

Niby tak - ale sprobuj uzyc tego argumentu w przychodni, w kolejce - to Cie
zlinczuja i uslyszysz fajne komentarze.
Ja czasem jezdze do lekarzy z pacjentami - zakladam fartuch (wiec widac ze
SZ), pacjenci to przewaznie starsze osoby, schorowane - przede wszystkim
psychicznie - bo to schizofrenicy. O ile ktorys pacjent faktycznie groznie
nie wyglada - lub nie rzuce tekstu ze moze sie zdenerwowac i byc
niebezpieczny a jestem bez sanitariusza (musialam kiedys uzyc tego
argumentu) - to owszem - udaje mi sie wejsc bez kolejki jesli jest potrzeba
- ale trzeba miec twarda skore i wogole nie wdawac sie przewaznie w gadki z
kolejowiczami - tylko stwierdzic fakt i robic swoje.
Bo mimo grzecznego przedstawienia sprawy wielokrotnie uslyszalam od milych
starszych panow i pan takie komentarze ze uszy puchly.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

5. Data: 2005-02-09 17:49:23

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika wrote:

> Ale to nie wynika raczej z odgórnych ustaleń tylko uprzejmości, więc
> jeśli student obrotny i wygadany to się wciśnie nawet przed babcię, a
> jeśli pracownik ciepła klucha to poczeka w kolejce ;)

nie, nie, inaczej: jezeli student chamowaty, to sie wepcha, a jezeli
pracownikowi SZ nic pilnego nie dolega i nie spieszy sie na dyzur akurat, to
poczeka...

Adam (raz jeden jedyny skorzystalem z tego strasznego przywileju :))

6. Data: 2005-02-09 18:15:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy to prawda, ze pracownicy sluzby zdrowia oraz studenci Akademii
> Medycznych maja prawo byc przyjmowani poza kolejka? (chodzi mi np. o

kiedys bylo objete rozporzadzeniem, kto ma prawo bez kolejki byc przyjety. I
Sluzba Zdrowia w tym byla. Dzisiaj, po zmianach rozporzadzen moga byc tylko
inwalidzi I grupy i Honorowi Dawcy Krwi. Ja zawsze przyjmuje sluzbe zdrowia
bez kolejki ( rowniez studentow medycyny ), gdyz uwazam, ze przynajmniej
jeden jedyny przywilej sluzbie zdrowia sie nalezy.

pozdr,

casus

7. Data: 2005-02-09 18:30:35

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj, po zmianach rozporzadzen moga byc tylko
> inwalidzi I grupy i Honorowi Dawcy Krwi.
Wydawało mi się , że kobiety w ciąży także...
pzdr
LN

8. Data: 2005-02-09 18:42:22

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe a jak ja jestem po bankowosci, to w bankach tez moge bez kolejki?:)

9. Data: 2005-02-09 18:46:25

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe a jak ja jestem po bankowosci, to w bankach tez moge bez kolejki?:)

zapytaj kolejarzy, ktorzy jezdza po Polsce za darmo caly rok. a ich cale
rodziny rowniez.....:-))))

casus

10. Data: 2005-02-09 19:27:58

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> zapytaj kolejarzy, ktorzy jezdza po Polsce za darmo caly rok. a ich cale
> rodziny rowniez.....:-))))

bankowcy maja wszystko jak zwykli klienci - taka sprawiedliwosc.

zanamivir - pytanie
Co na nerw kulszowy
Jakie badania po poronieniu
Diclac a bole brzucha
Prosze o pomoc nie mam perspektyw na dalsza prace