Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?

51. Data: 2011-11-24 00:49:27

Temat: Re: Bez tajemnic - Andrzej-Weronika - co dalej ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2011 00:28:47 +0100, Nixe napisał(a):

> Nieważne, co mówi Premier.
> Bendem płacić pókim żywa!

OK - jak do mnie przyjdą na kontrolę, to powiem, że Ty za mnie płacisz...

52. Data: 2011-11-24 01:23:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 09:15, Piotrek pisze:

> Ty Żółty to jeszcze nie masz tak źle. Nie wiem czy zauważyłeś, że są tu
> - o zgrozo - tacy, co to ich nie stać nawet na telewizor ;-)

Ani nawet na pudło :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

53. Data: 2011-11-24 01:26:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2011 02:23:48 +0100, Aicha napisał(a):

> Ani nawet na pudło :)

Przecież pisałam.

54. Data: 2011-11-24 01:31:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:45, Ikselka pisze:

> http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Abonament-jest
-nielegalny,wid,13463611,wiadomosc.html?ticaid=1d6f6

A to teraz już Unia dobra? :D

Nie tak zaraz nielegalny :)
http://www.tvp.pl/o-tvp/abonament/aktualnosci/komisj
a-europejska-dopuszcza-publiczne-finansowanie-tvp/46
44220

55. Data: 2011-11-24 08:05:12

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 01:15, zażółcony pisze:

> Ale, rozumiem, że mąż na poziomie jest, nie ma żalu, że
> piwa już nie ma, a Ty zostałaś ? :)

W umowie były też zakontraktowane regularne dostawy piwa i gazety (do
zakrywania twarzy). Więc cwaniulek ustawił się całkiem nieźle ;-)

N.

56. Data: 2011-11-24 08:29:09

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 09:05, Nixe pisze:

> W umowie były też zakontraktowane regularne dostawy piwa i gazety (do
> zakrywania twarzy). Więc cwaniulek ustawił się całkiem nieźle ;-)

Dość tego !
Idę renegocjować swoje umowy ...
Wpierw jednak zerknę na giełdę, czy nie zapowiadają się jakieś podwyżki
cen gazet. Będę wspaniałomyślny, dam wybór: może być papier toaletowy.
Ale tylko pachnący, bez przesady ...

57. Data: 2011-11-25 03:43:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 09:29, zażółcony pisze:

> [...]
> Wpierw jednak zerknę na giełdę, czy nie zapowiadają się jakieś podwyżki
> cen gazet. Będę wspaniałomyślny, dam wybór: może być papier toaletowy.

Dobrze, że nie pudła (dla małżowinki) ;)

58. Data: 2011-11-25 03:45:54

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 04:43, Aicha pisze:

> Dobrze, że nie pudła (dla małżowinki) ;)

Niezłą mamy godzinę, tak na marginesie ...
Ty pracujesz w jakimś ... Call Center ? :)))

59. Data: 2011-11-25 04:32:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 04:45, zażółcony pisze:

> Niezłą mamy godzinę, tak na marginesie ...
> Ty pracujesz w jakimś ... Call Center ? :)))

Nie, z okazji chorego dziecka wyspałam się w dzień.
:)
A u Ciebie - jakiś nocą nadganiany deadline?

60. Data: 2011-11-25 07:59:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie, z okazji chorego dziecka wyspałam się w dzień.
> :)
> A u Ciebie - jakiś nocą nadganiany deadline?

Właśnie... jakaś zastanawiająca zmiana na posterunku.

Qra

Pies na baby!
Hołd tuski.
"Wielka książka o aborcji".