Bezalkoholowe wakacje

1. Data: 2003-10-15 18:31:33

Temat: Bezalkoholowe wakacje
Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa w Polsce miejsca gdzie mozna wyjechac na wakacje i gdzie nie ma
dostepu do alkoholu. Ewentualnie nie w Polsce ale gdzies gdzie nie jest zbyt
drogo ale atrakcyjnie.

2. Data: 2003-10-15 18:36:31

Temat: Re: Bezalkoholowe wakacje
Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"db501" <d...@t...net> wrote in message
> Czy sa w Polsce miejsca gdzie mozna wyjechac na wakacje i gdzie nie ma
> dostepu do alkoholu. Ewentualnie nie w Polsce ale gdzies gdzie nie jest
zbyt
> drogo ale atrakcyjnie.

Wiem ze mozna wyjechac do Utah, USA ale to troche za daleko. Potrzebuje
wyslac alkoholika na wakacje, na odtrucie.

3. Data: 2003-10-16 07:09:25

Od: digitariusz <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

db501 naskrobał(a) coś takiego:

> Czy sa w Polsce miejsca gdzie mozna wyjechac na wakacje i gdzie nie ma
> dostepu do alkoholu. Ewentualnie nie w Polsce ale gdzies gdzie nie jest zbyt
> drogo ale atrakcyjnie.

nie słyszałem niestety w polsce o tego typu wyjazdach. wydaje mi się, że
może być problem, bo w polsce alkohol można kupić wszędzie.

kiedyś na mazurach, na kompletnym odludziu, w lesie, jeżdził po
kempingach koleś żukiem, i miał w środku same browary :)

myślę, że jeśli nie znalazłeś nic w sieci, szukaj/dzwoń po organizacjach
zajmujących się problemem alkoholizmu. jeśli coś takiego istnieje u nas,
to pewnie będą mieć namiary.

życzę powodzenia

digitariusz
[digitariusz/malpa/op.pl][gg:1754216]

4. Data: 2003-10-16 07:42:35

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:rFdjb.6968$P...@n...bellglobal.c
om,
db501 <d...@t...net> wystukał:
> Czy sa w Polsce miejsca gdzie mozna wyjechac na wakacje i gdzie nie ma
> dostepu do alkoholu. Ewentualnie nie w Polsce ale gdzies gdzie nie
> jest zbyt drogo ale atrakcyjnie.

gdziekolwiek bys go nie wyslal, alkoholik jezeli chce sie napic znajdzie
alkohol wszedzie, nawet w meczecie w samym srodku pustyni. jezeli chce - to
tak jak wspomina przedpiszca, trzeba by sie zwrocic do AA z pytaniem -
napewno beda wiedzec a tez i sami moga takie wyjazdy organizowac.

--
pozdrowienia
adam

defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolo g) we Wrocławiu>
Obnizenie poziomu testosteronu...
neurolog we Wrclawiu
Bóle łydek u 8 latka